середу, 22 січня 2020 р.

Партнерство педагогів та фахівців ІРЦ заради успіху особливих дітей.

Розвиток ефективного партнерства в інклюзивній освіті – передумова виходу на якісно новий рівень взаємин між педагогами, батьками, фахівцями інклюзивно – ресурсних центрів та іншими кваліфікованими спеціалістами.
22 січня
до Чугуївського інклюзивно – ресурсного центру завітали освітяни, які об’єднані спільними цілями та прагненнями, є нашими однодумцями й партнерами в інклюзивному просторі, відповідальними за результат. Зустрілися ми в рамках роботи тимчасового творчого колективу педагогів інклюзивних класів закладів освіти міста «Інклюзивна освіта: рівні умови для всіх» (керівник Людмила Терехова) для того, щоб поділитися практичним досвідом навчання, виховання й корекції дітей з особливими освітніми потребами.

                

Розпочалася робота учасників семінару із екскурсії по Чугуївському ІРЦ та Центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю "ШАНС". Вчителі, асистенти педагогів мали можливість побачити сучасне реабілітаційне та корекційне обладнання, яке є доступним в плані пристосування до різних потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку.

У теоретичній частині зустрічі говорили про важливі аспекти співпраці вчителя та його асистента в інклюзивному класі (Оринко Марина, директор Чугуївського ІРЦ), особливості навчання й оцінювання дітей з ментальними порушеннями (Трубіцина Юлія, практичний психолог ІРЦ), корекційні засоби навчання для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Дідок Тетяна, вчитель – логопед ІРЦ) та структуру уроку з урахуванням потреб дітей з особливими освітніми потребами (Терехова Людмила, вчитель початкових класів НВК № 6).
Цікаві ідеї щодо ефективної моделі інклюзивного уроку висловлювали учасники семінару. Відбувся справжній діалог. І це можна вважати найбільшим досягненням заходу. Чугуївський ІРЦ дякує всім присутнім за спілкування, взаємодію та співпрацю.


Немає коментарів:

Дописати коментар