"Учитель року-2019"


Про Всеукраїнський конкурс «Учитель року-2019» на сайті МОН - https://mon.gov.ua/ua/konkursi-dlya-pedagogiv/konkurs-uchitel-roku/uchitel-roku-2019

Відеорезюме


 

ТЕРЕХОВА ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА


Посада, місце роботи
Учитель початкових класів Чугуївського навчально-виховного комплексу № 6 імені тричі Героя Радянського Союзу І. М. Кожедуба Чугуївської міської ради Харківської області
Освіта
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2005 рік
Самоосвіта
Регіональна афілійована (не)конференція шкільних педагогів міні-EdCamp Manevychi (м. Маневичі, Волинська обл.) за темою «Новітні технології НУШ. Інклюзивне навчання» (2019)
Регіональна (не)конференція для шкільних педагогів MiniEdCampChuhuiv (м. Чугуїв, Харківська обл.) за темою «Коли учнівство і педагоги навчаються: як усіх зацікавити?» (2018)
Вебінари:
в межах Всеукраїнських і Міжнародних інтернет-марафонів від Видавничої групи «Основа»: «Глобальна мета освіти – під’єднання учіння до діяльності»; «Зміни в українській школі. На що очікувати?», «Створення та ведення персонального блога учителя», «Початкова школа – щаслива родина для дитини», «Інклюзивний клас – крок до порозуміння з учнями», «Рік у НУШ: що здобули, що втратили, що маємо на меті досягти надалі», «Кращі освітні практики. Досвід Ізраїлю» (2019, 2018, 2017);
«Соціальна інклюзія в Новій українській школі» (ТОВ «Всеосвіта») (2018);
«Інтерактивна дошка – нові можливості для освіти», «Проектори Hitachi для освіти»(«InterSystems») (2017);
«Інтерактивна школа творчого вчителя» (ТОВ «Ранок») (2017)
Дистанційне навчання за курсом «Робота вчителя початкових класів із дітьми з особливими освітніми потребами» (Громадська організація «Смартосвіта», EdEra) (2018)
Онлайн-курс для вчителів початкової школи (МОН, EdEra, Освіторія) (2018)
Курс «Дистанційна Академія» за темою «Інклюзія в освіті. Ізраїль» (2018)
Спеціалізований тренінг «Інклюзивний простір. Практичні кроки» в межах соціальної програми Марини Порошенко (2017)
Педагогічний стаж
14 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Посилання на Інтернет-ресурси, де представлений конкурсант
https://lyudmilaterekhova.blogspot.com
Посилання на відеорезюме
https://www.youtube.com/watch?v=qTqkVQ7khxw&feature=youtu.be
Педагогічне кредо
«Чуйні, уважні та сприйнятливі до інтересів школярів, відкриті до всього нового вчителі – ключова особливість сучасної школи»
Педагогічний портрет

Я щаслива людина!
Мене Людмилою зовуть.
Ім’я – як сонця промінь ллється,
І я щомиті віддаю
Питливим дітям своє серце.
Навколо життя – все біжить, все минає,
І тільки одне на місцях залишає –
Це вчителя труд: цілий світ охопити
Та душі дітей для добра відчинити!
Ми в їхні долоньки повинні покласти
Любов до наук, милосердя та щастя,
Щоб міцно тримали і йшли до зірок,
Засвоївши добре найважчий урок.
Я в учнях свій досвід, наснагу черпаю.
Люблю їх, шаную і з ними зростаю.
Мій скарб – мої діти, батьки, вся родина.
Таким є життя…Я щаслива людина!
Л.Терехова
Розпочну словами: «Кожна дитина гідна любові!» Уже 14 років я переконуюся в тому, що для нас, учителів початкових класів, немає різниці, яка це дитина – звичайна чи особлива. На щастя, сьогодні наше суспільство відмовляється від поділу дітей на «нормальних-звичайних» і «особливих, з обмеженими можливостями».
Кожна дитина, якою б вона не була, має право на повноцінне життя в умовах, що забезпечують її гідність, сприяють розвитку впевненості в собі, а також право на особливе піклування, доступ до якісної освіти, відновлення здоров'я, активне соціальне й культурне життя.
У 2016 році до нашого класу прийшла дитина з особливими освітніми потребами (ДЦП, затримка психічного розвитку, порушення мовлення). Для мене важливим було, щоб на початку становлення дитячого колективу ми підлаштувалися під певні риси й можливості дитини з ООП, щоб адаптація дитини з інвалідністю та інших учасників освітнього процесу пройшла на високому рівні. Адже основна мета інклюзії – реінтеграція дитини з особливими освітніми потребами через включення в загальний простір і зміна внутрішнього клімату класу. Інклюзивне освітнє середовище складається, перш за все, з відносин між учасниками освітнього середовища, учнями, педагогами та фасилітаторами освітнього процесу. І завдяки своїй наполегливості, бажанню сприяти активній взаємодії дітей з однокласницею – дитиною з ООП, роботі з батьками на зборах-тренінгах ми досягли поставленої мети. Тому й продовжую працювати над педагогічною темою «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти», оскільки це дозволяє ефективно вирішувати проблему соціалізації «особливої» дитини, забезпечує впровадження основного принципу інклюзивного навчання – якомога менше зовнішньої та якнайбільше внутрішньої диференціації. Як результат – забезпечення позитивного емоційного фону дитини з особливими освітніми проблемами, розширення її зони спілкування, установлення дружніх стосунків із ровесниками, підвищення мотивації до навчання.
Щоб отримати інформацію щодо впровадження інклюзивної освіти, я використовую різноманітні джерела: слідкую за новинами на державних сайтах (МОН, ХАНО), у групах соціальних мереж, навчаюсь на тематичних спецкурсах, спеціалізованих тренінгах, вебінарах, беру участь у професійних конкурсах тощо.
Самоосвіта дала змогу стати більш компетентною в питаннях інклюзивної освіти, можливість створювати відповідні умови для комфортного навчання та виховання дитини з ООП. Але маю ще дуже багато питань, потребу в здобутті інформації для використання теоретичних знань безпосередньо на практиці, бажання ознайомитися з міжнародним досвідом колег, порадами справжніх фахівців і оволодівати потрібними якісними знаннями в галузі інклюзивної освіти. Вважаю, що всі отримані знання нададуть змогу і далі успішно впроваджувати інклюзію в освітній процес нашого закладу, продемонструвати колегам, батькам, учням як цінувати кожну дитину, відкрито вміти підтримувати зусилля кожного й досягнення всього нашого класу.
Свої знання та професійні здобутки поширюю як ефективний педагогічний досвід: науково-методична публікація «Формування особистісно зорієнтованого навчального середовища в початковій школі в умовах упровадження інклюзивної освіти» в каталозі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», стаття отримала відзнаку «Вибір редакції», Форум педагогічних ідей, сайт «Освіта»); виступ на міських педагогічних конференціях, проведення майстер-класів у рамках міських педагогічних форумів («Інклюзивна освіта – Крок за Кроком» – «Батьківські збори - тренінг для батьків».

Фотогалерея конкурсу
Обласний етап (1-е місце)





Всеукраїнський етап (9-е місце)

                             




Немає коментарів:

Дописати коментар