четвер, 13 грудня 2018 р.

Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?

 В кожному класі навчаються учні, які мають ті чи інші особливості поведінки, недостатньо сформовані навчальні навички й незрілі пізнавальні інтереси. Таких учнів стає все більше.
Чи всі учні з особливими освітніми потребами мають змогу навчатися в спеціально створених (інклюзивних) умовах? Від чого залежать та як проявляються проблеми, які заважають дитині успішно засвоювати навчальний матеріал?

З чим пов’язані проблеми дітей?

На ці та інші питання відповість Черниш Олена - психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік) під час вебінару "Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?" від проекту "ВСЕОСВІТА". За бажанням можна отримати Сертифікат про перегляд вебінару.


Джерело: https://vseosvita.ua/webinar/hto-voni-diti-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-27.html

середу, 12 грудня 2018 р.

Запровадження системи інклюзивної освіти в Канаді, Австралії та Польщі.

Наприкінці другого десятиріччя ХХІ століття вже ніхто не сумнівається у важливості інклюзивної освіти. Саме вона сприяє створенню дійсно рівноправного, демократичного суспільства. Адже коли всі діти навчаються разом, то й інклюзивність перестає вважатися чимось особливим, а стає нормою життя. Школярі вчаться поважати інших, а відповідно – і самих себе.

Пропонуємо вашій увазі три приклади успішного втілення принципів інклюзивної освіти за кордоном. Саме орієнтація на досвід інших країн допоможе уникнути непотрібних помилок. Адже мета всіх реформ – це щасливе життя кожного громадянина України.

вівторок, 11 грудня 2018 р.

Прищеплюємо дитині екологічні звички

Народна мудрість каже: «Хто грошам не знає ціни, тому не уникнути бідності». Бережливе ставлення не тільки до грошей, а й до їжі, води, речей, часу та інших ресурсів – дуже важлива навичка. Батьки повинні змалечку привчати дитину до економії. Це дасть змогу заощадити кошти сімейного бюджету й допоможе дитині засвоїти правильну модель споживання ресурсів, сформувати екологічне мислення.

Однак, на жаль, сучасні батьки не надто часто переймаються такими завданнями при вихованні дітей. У наш час надмірне споживання стає досить поширеним явищем у сім'ях.
Навчити дитину бережливо ставитися до їжі, грошей, часу тощо не так складно, як може здаватися на перший погляд.
Для цього не потрібно докладати особливих зусиль. Почати варто з демонстрації власного позитивного прикладу. Змініть свої повсякденні звички, станьте більш ощадливими. Це стане умовою формування екологічних звичок і в дитини.


Чому діти повинні дбайливо ставитися до всього, що мають?
Бережливе ставлення до ресурсів робить дитину більш усвідомленою й соціально відповідальною.
Привчаючи дитину до економії, почніть із малого: наприклад, поясніть їй, що краще купити маленьку порцію морозива, ніж велику, і при цьому половину не доїсти.
Вам важливо донести до дитини перевагу раціонального використання наявних у неї ресурсів. Тоді їй знадобиться їх менше.
Дитині необхідно також розповісти, що ресурси завжди обмежені. І якщо хтось може отримати більше їжі або грошей, це означає, що комусь дістанеться менше.
Пояснення такої концепції на конкретних прикладах вчить дитину соціальної справедливості, дає їй загальне уявлення про багатство й бідність.
Продемонструвати дитині важливість заощадливого ставлення до ресурсів легко на прикладі сімейного бюджету на тиждень або місяць. Поясніть дитині, що сімейний бюджет – це певна сума грошей, які використовуються для задоволення тих чи інших потреб. Чим більше бездумних витрат робиться впродовж місяця, тим менше потреб можна задовольнити. Таке просте пояснення зрозуміють навіть найменші діти.
Бережливе ставлення до ресурсів важливе в багатьох інших сферах життя. Досить легко пояснити дитині необхідність не витрачати даремно час. Розтлумачте дитині, що коли вона більше часу дивитиметься телевізор, то матиме обмаль часу на прогулянки з друзями.
Демонструйте позитивний приклад.
Проаналізуйте свої покупки й подумайте, які з них є безглуздими й непотрібними. Надалі намагайтеся уникати купівлі зайвих речей – одягу, електронних пристроїв тощо.
Поясніть дитині, що вона повинна вимикати на ніч усі електронні пристрої, оскільки це допоможе економити електроенергію. Стежте за використанням води у вашому помешканні. Намагайтеся більше ходити пішки, а не їздити автомобілем – так ви заощадите пальне.
Нарешті, коли ви вирішили позбутися зайвих речей у домі, зробіть це відповідально: віддайте придатні речі в пункти переробки сировини або пожертвуйте на доброчинність.


понеділок, 10 грудня 2018 р.

Найрозумніші!


З метою розширення знань учнів, розвитку пізнавального інтересу, інтелекту, прагнення до безперервного вдосконалення своїх знань, а також формування дружніх, товариськіх відносини, вміння працювати командою 6 та 7 грудня в закладі пройшли шкільні інтелектуальні ігри "Що? Де? Коли?". Учні 3-Б класу показали високий результат, та отримали перемогу серед 3-4 класів.



Клас представляли 5 учнів:
Розуменко Ренат (командир команди), Ємець Дарія, Титаренко Олена, Каук Саміра та Алексенко Карина.

Ми пишаємося нашими розумниками!




Міжнародний день прав людини

В нас людина кожна знає,
Чим займатись вона має.
Гарантує нам це право
Основний Закон держави.
Він дає дорослим й дітям
Вільно і щасливо жити.
Всі його повинні знати,
І вивчати, й шанувати


10 грудня святкують Міжнародний день прав людини. Це свято було засноване 4 грудня 1950 року на засіданні Генеральної Асамблеї ООН. Двома роками раніше ООН ухвалила Загальну декларацію прав людини, яка стала першим міжнародним документом, в якому були чітко сформульовані положення про права людини.
Зокрема, засновники цього свята висловлювалися за розширення прав людини, активну пропаганду ідей рівноправності, соціальної відповідальності та взаємодопомоги.
Головна мета свята —
торжество в усьому світі понять свободи, безпеки й чесності людей по відношенню одне до одного. 

 

Сьогодні в 3-Б класі пройшов правовий урок "Моя дружна сім'я", під час якого ми ще раз пригадали, що таке "дружня родина", "родинне дерево", обговорювали ситуаціїї, що трапляються в кожній родині.

пʼятницю, 7 грудня 2018 р.

День Збройних Сил України


6 грудня 2018 року в нашій школі було відзначали День Збройних сил України. Це саме те свято, коли в серцях у кожного патріота поєднуються гордість за наших героїв і смуток за тих, хто боронив Україну до останнього. Це свято не лише військових, а й усіх свідомих громадян, які вболівають за долю нашої землі і нашого народу.


Цього року учні 3-Б класу вирішили не просто написати вітальні листа, але й намалювати малюнок-привітання на фронт, тим сами висловлюючи своє бачення сильного, мужнього та вірного Батьківщині солдата.

Наші ще маленькі патріоти розуміють основне – тільки глибока й усвідомлена любов до рідної землі, прагнення захищати її спонукає людину з повагою ставитися до почуттів інших, бути небайдужим до трагедій Вітчизни й народу.





















Дорогі наші Захисники!
Від щирого серця вітаємо Вас 
з Днем Збройних сил України!
Бажаємо Вам доброго здоров’я, 
щастя, радості, чистого та мирного неба!

неділю, 2 грудня 2018 р.

Міжнародний День людей з інвалідністю


Картинки по запросу міжнародний день людей з інвалідністю 2018Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до людей з особливими потребами. У світі налічується понад мільярд людей з інвалідністю, що становить близько 15% населення усього світу.
Поряд з нами живуть люди, фізичні можливості яких обмежені. Вони погано чують або глухі, мають порушення мовлення або німі, погано бачать або сліпі. Люди з обмеженими можливостями – це ті, хто з певних причин не може повноцінно забезпечувати себе, доглядати за собою. Вони пристосовуються до життя як можуть, зі всіх своїх сил. Велика кількість людей з інвалідністю щодня стикається з проблемами, які перешкоджають їхній участі в суспільному житті. Крім того, вони часто зазнають дискримінації, не маючи можливості користуватися такими основними правами людини, як права на харчування, освіту, зайнятість, медичну допомогу. На їхньому місці могла би опинитися будь-яка інша людина. Люди з обмеженими можливостями, як і всі ми, хочуть мати можливість жити, жити серед людей, бути в суспільстві.




На данном изображении может находиться: один или несколько человекЗгідно з планом заходів відділу освіти Чугуївської міської ради до Міжнародного дня людей з інвалідністю 03.12.2018 з 13.00 до 14.00 у приміщенні КУ «ШАНС» та КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» (вул.. Осинівська, 48Б) відбудеться захід для дітей «Світ рівних можливостей» або «Коли ми збираємось разом» (розважальна програма для дітей: конкурси, ігри, аквагрим, малювання). Запрошуються діти з інвалідністю та діти, які навчаються за індивідуальною та інклюзивною формою, їхні батьки.

У цей День ми приєднуємося до міжнародної ініціативи і бажаємо всім, хто не байдужий цій проблемі, сил і здоров’я, засобів і успіху. Захищаючи гідності людей з інвалідністю ми захищаємо своє людське обличчя. Інвалідність - це не вирок. Практика показує, що люди з інвалідністю можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства, відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно здорових членів нашого суспільства. 

Картинки по запросу міжнародний день людей з інвалідністю 2018