середу, 14 лютого 2018 р.

День любові та дружби

 14 лютого в 2-Б класі пройшло під гаслом "День любові та дружби".

Метою свята було розширити знання дітей про звичаї, традиції народів Європи, розвивати кругозір дітей, формувати культуру поведінки, культуру почуттів, розвивати навички правильного використання мовних форм ввічливості.

На протязі дня діти обмінювалися "валентинками", читали казки про дружбу та раділи можливості проявити свої почуття. 
А після уроків на дітей чекав приємний сюрприз - перегляд 3D мультфільму. 


вівторок, 13 лютого 2018 р.

День святого Валентина (День всіх закоханих)

Люди всього світу 14 лютого відзначають День святого Валентина (День всіх закоханих). Вважається, що це свято відзначають уже понад 16 століть. Коріння Дня закоханих йдуть ще в язичницьку культуру, оскільки древні також відзначали свято всіх закоханих на честь богині любові.
    Сучасне свято нерозривно пов'язане з ім'ям святого Валентина, якого прийнято вважати покровителем усіх закоханих. Історія свідчить, що християнський священик Валентин приблизно в 269 році таємно благословляв шлюби римських легіонерів з їх коханими, незважаючи на те, що імператор заборонив своїм солдатам одружуватися, вважаючи, що це заважає їм думати про війну. Крім того, священик Валентин завжди намагався помирити закоханих, він допомагав їм писати любовні листи і давав поради легіонерам щодо того, як краще зізнатися в коханні їх дамам серця.
Дізнавшись про відчайдушні вчинки Валентина, імператор засудив його до страти. Перед смертю священик написав лист для дочки тюремника, в яку сам був закоханий. Цей лист дівчина прочитала вже після страти Валентина. Після цього церква канонізувала священика, а в 496 році Папа Римський Геласіус оголосив 14 лютого Днем святого Валентина.




середу, 7 лютого 2018 р.

Чотири слова, які змінюють життя

    Як з’ясували вчені, до трирічного віку обсяг мозку дитини досягає 80% від розміру мозку дорослої людини. І батькам разом з вихователями під силу з ранніх років максимально розвивати його потенціал. Це може стати дуже важливим внеском у те, щоб дитина в майбутньому стала успішною та багато чого досягла в житті.
    Фахівці у сфері раннього розвитку дитини своїм завданням бачать пошук оптимальних методів розвитку. І сьогодні багато хто з них стверджує, що рецепт успіху можна описати всього чотирма словами:
дотики, спілкування, читання, гра. Ці слова описують головні заняття, яким батьки, виховуючи дитину, повинні приділяти увагу. Розглянемо докладніше, як саме ці дії впливають на соціальний та емоційний розвиток дітей.

Дотики батьків дозволяють дитині почуватися в безпеці. Якщо ви часто виявляєте тактильний контакт, між вами й дитиною посилюється довіра. Крім того, завдяки дотикам дитина вчиться розпізнавати обличчя (оскільки батьки наближаються до неї на близьку відстань). Ніжні дотики батьків у відповідь на плач дитини здатні її заспокоїти та зміцнити емоційний зв'язок.



Спілкування
розвиває в дитини мовні навички та вчить розпізнавати голоси. Немовля вчиться вербального й невербального спілкування, коли ви реагуєте на його звуки, жести й вираз обличчя.

Читання відіграє важливу роль у розвитку мовлення та подальшому навчанні мовних навичок, читання та письма. Читання казок на ніч - чудова можливість для батьків зміцнити зв'язок з дитиною. Якщо ви щодня в один і той же час читаєте дитині або разом з нею, це дає їй зрозуміти, що обстановка, яка її оточує , безпечна й передбачувана. Це, у свою чергу, розвиває в ній упевненість у собі й самоконтроль.

Гра надзвичайно важлива для розвитку в дитини ряду ключових навичок (таких як рішення задач, прийняття рішень, творчі навички тощо). Також ігрова діяльність покращує увагу дитини. Ігровий досвід допомагає дитині розвинути соціальні навички, а це - головний компонент здорового соціального та емоційного розвитку.

Усі ці дії розвивають мозок дитини, збільшуючи число нейронних зв'язків кожного разу, коли дитина відчуває щось нове й дивовижне. На той час, коли ви віддасте дитину в дитячий садок, навички, розвинуті в результаті дотиків, спілкування, читання та ігрової діяльності, вплинуть на її успішність у навчанні й соціальному житті.
Фахівці з раннього дитячого розвитку пропонують спеціальні програми, що описують конкретні методики з вищевказаних напрямків, які батьки можуть застосовувати у вихованні маленьких дітей. Наприклад, у модулі, присвяченому читанню, підкреслюється важливість того, щоб батьки розмовляли з немовлятами з раннього віку, повторювали сказане, даються поради батькам з приводу того, як правильно виконувати ці дії, щоб досягти максимальних результатів, і т. ін.
Дані програми стають предметом бурхливих обговорень, постійно доповнюються та вдосконалюються. Однак головна роль розглянутих нами чотирьох дій у розвитку дитини безперечна. Говорячи образно, це найкращий подарунок, який ми можемо зробити для наших дітей. При цьому він нічого нам не вартує, а його переваги дитина буде відчувати протягом усього життя.


понеділок, 5 лютого 2018 р.

Ми на телебаченні!




За створення відеороліка 
учні 2-Б класу та класний керівник 
висловлюють ПОДЯКУ 
Михайлу Кісельову.

пʼятницю, 2 лютого 2018 р.

Рішення про батьківський комітет ухвалює школа, - МОН

Міністерство освіти не має стосунку до створення чи не створення у школах батьківських комітетів. Про це йдеться у заяві відомства, що оприлюднена у відповідь на інформацію деяких ЗМІ про нібито скасування батьківських комітетів.
У Міносвіти наголошують, що Закон України «Про освіту» визначає наявність органу батьківського самоврядування як одного з органів управління закладом, а його відносини і взаємодія зі школою буде деталізована у новому законі «Про загальну середню освіту».
«Враховуючи, що вказаний Закон є рамковим і стосується всіх складників освіти, необхідна імплементація його положень. Зокрема, у новому законі «Про загальну середню освіту» буде деталізовано порядок створення органу батьківського самоврядування та його відносин і взаємодії зі школою та її засновником (місцевими органами самоврядування). Міністерство вже працює над написанням відповідного Закону та планує подати його на розгляд Верховної Ради цього року», - наголошують у Міносвіти.
Разом з тим, у відомстві зазначають, що накази, які втратили чинність, були складовою «старого» законодавства та за своєю правовою природою мали рекомендаційний характер і не містили жодних загальнообов’язкових норм.
«Однак сьогодні рішення про створення батьківських та/або учнівських комітетів (як органів управління закладом) все ще приймає сам заклад на загальних зборах (конференції) трудового колективу. Через це наявність (відсутність) відповідних органів не залежить від бажання батьків або здобувачів освіти. Саме це має змінити новий Закон «Про загальну середню освіту», - йдеться у заяві Міністерства освіти і науки.
Як відомо, міністром освіти Лілією Гриневич підписаний наказ про втрату чинності Примірного положення про батьківські комітети (ради). Деякі ЗМІ, через невірне тлумачення норм документа, поширили недостовірну інформацію про ліквідацію батьківських комітетів у школах.