На сторінках блогу розміщені новини системи освіти, інформація про конкурси, конференції і проекти для учнів, новини класного керівництва, рекомендації щодо вивчення навчальних тем, корисні поради батькам, оголошення, а також дидактичні та методичні матеріали. Обов'язковим буде публікація фотографій, слайд-шоу, присвячених нашим шкільним заходам, святам, екскурсійним поїздкам і т. д. Одним словом – все необхідне для батьків, зацікавлених навчанням своїх дітей.
Сторінки
- Головна сторінка
- Про автора
- Нова Українська Школа
- Інклюзія: крок за кроком
- Навчально-виховний процес
- Для вас, батьки!
- Безпека життєдіяльності
- Канікули - чудова пора!
- Відпочинок для малят...
- Фотогалерея
- Досягнення
- Оголошення
- "Учитель року-2019"
- "Учитель року - 2017"
- Дистанційне навчання
- Курси підвищення кваліфікації вчителів
середа, 16 жовтня 2019 р.
Освіта Харківщини ХХІ століття
16 – 17 жовтня 2019 року відбулася третя обласна online-виставка «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Нова українська школа: неперервний розвиток фахової компетентності педагога – агента змін – у системі методичної роботи». Були запропоновані такі номінації: «Проектна діяльність і програмно-цільовий підхід у методичній роботі»; «Оновлення змісту методичної діяльності впровадженням інноваційних, нестандартних форм методичної роботи»; «Упровадження кращих практик та інноваційних технологій в освітній простір закладу освіти району, міста, ОТГ».
Програма online-виставки – проведення презентацій та інтерактивних методичних заходів
понеділок, 14 жовтня 2019 р.
Вітаємо з Днем захисниць і захисників України!
14 жовтня – день, коли вітають захисників України, минулого і сьогодення, чоловіків і жінок. Вперше День захисника України у 2015 році відсвяткували під гаслом "Сила нескорених". Петро Порошенко заявив, що саме силу нескорених продемонстрували українські воїни, які відстоюють незалежність та суверенітет України.
Низький уклін усім,
хто ризикує й ризикував життям,
хто загинув, хто вмер від поранень,
хто постраждав заради нашого миру, спокою, волі,
заради можливості вільного розвитку української мови
й культури та інших рідних мов
і культур української політичної нації!
Хай життя захисниць і захисників України
буде щохвилини сповнене теплом, повагою
і розумінням, що все у вашому житті було не дарма!
Майбутніх захисників нашого класу ми також привітали маленькими приємними подаруночками з нагодня Дня українського козацтва.
понеділок, 7 жовтня 2019 р.
Про інклюзивну освіту – для батьків
Міністерство освіти і науки у серії роликів розповідатиме батькам про інклюзію від дошкілля до вишів.
"Ми розуміємо, якою важливою є участь батьків дітей з особливими освітніми потребами у навчальному процесі. Саме тому підготували для них у форматі відео покрокову інструкцію з питань, які цікавлять їх найбільше. Що робити, куди і коли звертатись — все це ми пояснюємо", – розповіла Міністерка освіти і науки Ганна Новосад.
МОН оприлюднило першу серію відеороз’яснень про інклюзивне навчання. З неї батьки зможуть дізнатися про те, що таке інклюзивно-ресурсні центри, як до них звернутися і отримати допомогу фахівців.
Надалі Міністерство поширить ще три окремі ролики про механізми зарахування тавідкриття інклюзивних груп на всіх ланках освіти від дошкілля до вишів.
У роликах з батьками говоритиме держекспертка директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН Ольга Набоченко. Вона пояснила, що ролики будуть корисними не лише для батьків, а й для усіх, хто цікавиться темою інклюзивного навчання.
Ось кілька важливих аспектів, що стосуються ІРЦ:
♦ Батьки можуть звернутися до інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) та отримати допомогу, якщо помічають, що їхня дитина має труднощі під час навчання.
♦ ІРЦ – це сучасна освітня установа, яка допомагає вирішити проблеми під час навчання дитини. Центри є територіально доступними, а їхні послуги – безкоштовними.
♦ Фахівці центру проводять комплексну оцінку розвитку дитини. На її основі визначають особливі освітні потреби, але не діагнози.
♦ ІРЦ не є медичною установою.
♦ Коли батьки отримають висновок ІРЦ, зможуть обрати заклад освіти, який найкраще підходить для їхньої дитини.
♦ Дитина зможе навчатись в інклюзивному або спеціальному класі поряд із домом за кошт держави.
Джерело: https://vseosvita.ua/news/pro-inkliuzyvnu-osvitu-dlia-batkiv-mon-pidhotuvalo-videoroziasnennia-4496.html
середа, 11 вересня 2019 р.
Три головні перепони на шляху інклюзії
Наталія Компанець, експертка з питань інклюзії та дитяча психологиня, розказала про впровадження інклюзії в освіті та головні проблеми цього процесу.
Проблема 1. Бракує ІРЦ
ІРЦ – інклюзивно-ресурсні центри. У Києві їх відкрито десять. Хоча, згідно з нормативом, один міський ІРЦ має охоплювати 12 тисяч дітей (і нейротипових, і особливих: усіх). У Києві 504 тисячі дітей, відтак мусить бути 42 ІРЦ. Якщо дітей більше – центр має залучати додаткових спеціалістів. Проте спеціалістів не вистачає. В такому випадку навантаження працівників ІРЦ стає більшим. А це призводить до емоційного вигорання людей.
Проблема 2. Батьки залишають мало часу на роботу спеціалістів з дитиною
Ще одна проблема, яку продукує нестача центрів та спеціалістів – скорочення часу на роботу з дитиною. У випадку, коли в ІРЦ черга на два-три місяці, а в школу чи в садочок треба вже незабаром, цей час скорочують. Це призводить до того, що потім уся робота із соціалізації ляже на плечі вчителів, працівників закладів освіти.
Проблема 3. Система освіти не оплачує асистентів учителів
Наступний момент. Згідно із законодавством, в інклюзивних класах або групах є асистент педагога. Він один на трьох учнів з особливими освітніми потребами. Якщо дитина у важкому стані, для неї виділяється окремий асистент педагога. Може також бути окремо асистент дитини: допомагає пересуватися, якщо це потрібно, та контактувати з учнями й педагогами, якщо це вкрай важко самій дитині.
Проте на асистентів дитини в інклюзивних класах держава гроші не виділяє зовсім. Хіба що є можливість попросити соціальні служби, аби вони виділили людину. Проте ця людина навряд чи буде педагогом, може не мати відповідних знань чи вмінь для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Також асистенти можуть мінятися доволі часто, а це іноді травматично для дітей.
Інший варіант – батьки самі можуть бути асистентом дитини. Але це теж не дуже вдала ідея. Ми маємо соціалізувати особливу дитину. А батьки більше оберігають таких дітей від соціуму або обергіають той чи інший колектив від своєї особливої дитини, відтак обмежують і зачиняють їй канали можливої комунікації.
Державою передбачені лише освітні субвенції. На кожну осробливу дитину виділяється 27 тисяч гривень на кожен рік. 30% цих коштів йдуть на закупівлю спеціального обладнання для цієї дитини. Решта грошей йде на оплату корекційних заходів для поліпшення навчання та соціалізації.
Багато чого лягає на плечі самих вчителів та батьків. Їм доводиться виконувати значно більше роботи, ніж треба було б, саме через описані проблеми.
вівторок, 3 вересня 2019 р.
Свято Першого дзвоника!
Відчуття, які виникають першого вересня, не можливо порівняти ні з якими іншими відчуттями з нашого дитинства. День знань завжди відрізняється яскравістю вражень і нових переживань, нових надій і несподіваних зустрічей.
Перший дзвінок і початок нового навчального року - це свято викладачів та вчителів, студентів та учнів, батьків, наших друзів і в якійсь мірі навіть свято, яке якимось неймовірним дивом об’єднує всі покоління.
2 вересня в НВК №6 пройшло свято Першого дзвоника!
31 учень 4-Б класу сіли за парти, для них розпочався останній рік навчання в початковій школі.
Вчитель Людмила Юріївна привітала всіх з чудовим святом 1 Вересня – Дня Знань, який відкриває перед кожним з учнів нові обрії пізнання себе і світу захоплень, побажала всім учням, батькам, вчителям міцного здоров’я, наполегливості та успіхів у навчанні, щоб кожен з учнів, за допомогою вчителів та рідних, став доброю, освіченою людиною, яка вміє творити, примножувати, любити.
На урочистому зібранні звучали привітання на адресу учнів і викладачів, всіх, завдяки кому ми маємо таку чудову можливість - бути освіченими людьми!
Здоров’я Вам і благополуччя! Миру і любові!
четвер, 29 серпня 2019 р.
"Калейдоскоп ідей "Інклюзивне середовище - простір саморозвитку"
28 серпня 2019 року в межах обласного педагогічного форуму «Роль освіти в зростанні інтелектуального, культурного, духовно-морального, економічного потенціалу суспільства та особистості» проведено тематичну локацію «Калейдоскоп ідей «Інклюзивне середовище - простір саморозвитку» для керівників інклюзивних ресурсних центрів, заступників керівників та педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивною формою навчання. В заході взяли участь 58 фахівців.
Учасники локації ознайомилися з дієвими формами роботи в умовах інклюзивної освіти, шляхами подальшої реалізації обласного освітнього проекту «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області», ознайомилися з кращими практиками використання педагогічних технологій, форм, методів і прийомів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Досвід презентували:
- Терехова Л.Ю., учитель Чугуївського НВК № 6 Чугуївської міської ради Харківської області, фіналіст ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Учитель інклюзивного класу»;
- Іляшенко О.Г., учитель КЗ «Біляївський ліцей Первомайської районної державної адміністрації Харківської області», лауреат ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019» в номінації «Учитель інклюзивного класу»;
- Задорожна М.М., практичний психолог Первомайської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 2 Первомайської міської ради Харківської області та Погрецька Л.М., методист психологічної служби відділу освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області, переможці 54-ої обласної тематичної відкритої онлайн-виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Нова українська школа: психолого-педагогічний супровід побудови освітньо-професійної траєкторії дитини» в номінації «Психологічна та соціальна допомога учасникам освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання».
Джерело: Ресурсний Центр з підтримки інклюзивної освіти КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти"
субота, 24 серпня 2019 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)