вівторок, 27 червня 2023 р.

День Конституції України

Конституція України… Зіткана з сяйва зірок та гомону лісів, скупана в кришталевих струмках та козацькій звитязі, змочена сльозами невільників та обласкана натхненним вітром свободи. Цей дорогоцінний спадок предків покликаний берегти право людини на вільне життя та всебічний розвиток особистості.

28 червня - День Конституції України - покликаний нагадати про надзвичайну важливість Закону для світлого сьогодення та щасливого майбутнього кожного з нас. І всі ми повинні діяти, керуючись законом та згідно з совістю, бо в основі Конституції нашої держави — національна свідомість її громадян.

Я — українка. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я — українка. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятують від руїн, —
Синів і дочок, гідних України.
Я — українка. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я — українка. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я — українка! Була нею, є, і буду! 


8 несподіваних фактів про Основний закон від "Освіторія"

Немає коментарів:

Дописати коментар