вівторок, 9 червня 2020 р.

Прощавай, початкова школо!

Шкільний дзвінок... 

700 днів разом із ранковим сонцем ви, дорогі четвертокласники, переступали поріг рідного класу. Близько трьох із половиною тисяч дзвінків почули ви за чотири роки. Ви чули їх по-різному. Тоді, коли з букетом квітів йшли на перший урок у перший клас, і тоді, коли він немов обривав цікаво проведені 40 хв. улюбленого уроку. І був довгоочікуваний дзвінок на канікули. А ось дзвінок, який почуєте сьогодні, буде останнім у стінах рідного класу.

Чотири роки навчання в початковій школі пролетіли, як один день. Тепер ви, любі мої учні, не тільки майбутнє нашої школи, а й нашої країни. Я бажаю вам добре вчитися, радувати своїх батьків і не зупинятися на досягнутому. Більше спілкуйтеся зі своїми однокласниками, будьте дружними, веселими і активними і тоді всі знання вам будуть даватися легко і з користю, а бажання вчитися дозволить забезпечити собі світле майбутнє!

Сьогодні я звертаюся до вас вже не як до учнів початкових класів, а як до майбутніх п’ятикласників! Тепер вам доведеться вчити нові предмети і розширювати свої горизонти знань. Уже восени ви будете допомагати першокласникам шукати їхні кабінети в школі або робити їм зауваження на перервах. Я від щирого серця вітаю вас з першими успіхами і бажаю вам зберігати старанну поведінку, стати зразковими учнями і намагатися радувати не тільки своїх батьків, але і вчителів високою успішністю і хорошими знаннями!


Дорогі діти! 
Усі ці чотири роки я вчила вас доброти, ввічливості, відкривала перед вами непізнані світи знань. 
Кожен із вас залишиться в моєму серці назавжди. 
Успіхів вам, мої "зірочки"!





Немає коментарів:

Дописати коментар