пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

Всесвітній день здоров’я

Кожен рік у всьому світі святкують Всесвітній день здоров’я, бо здоров’я людини – це найцінніше, що є у нас. Ніщо не може зрівнятися з ним: ні багатство, ні положення в суспільстві, ні слава. Це справжня коштовність, подарована нам природою. Людина зобов’язана берегти своє здоров’я змолоду, адже саме здорова людина формує сильну націю. Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до цих проблем і питань.

Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. В цей день традиційно обговорюються найгостріші проблеми охорони здоров’я, що стоять сьогодні перед людством, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя і приділяти більше уваги профілактиці захворювань.

Це свято увійшло в традицію, за даними проекту DilovaMova.com, з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято (WHA/A.2RES.35). До 1950-го року цей день відзначався 22-го липня, в день, коли сталася масштабна ратифікація запропонованого Статуту ВООЗ, потім День закріпився за нинішньою датою.

За останнє століття люди стали значно здоровіше, збільшилася середня тривалість життя, відступили багато хвороби. Багато в чому цим ми зобов’язані медичним працівникам, які своєю важкою щоденною працею допомагають нам зберегти здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар