середу, 27 березня 2019 р.

Google, МОН та Фонд Порошенка об’єдналися задля розвитку інклюзивної освіти

Щойно підписаний меморандум надасть змогу компетентнісно підготувати вчителів до викликів сучасної інклюзивної освіти.

Тренінги для підвищення ІКТ(інформаційно-комунікаційні технології )-грамотності вчителів, організація та проведення спільних семінарів, тренінгів і тематичних досліджень для впровадження стандартів інклюзивної освіти – саме над цим спільно працюватимуть Google, МОН та Фонд Порошенка відповідно до підписаного меморандуму.

Протягом більш ніж трьох років ми займаємося впровадженням інклюзивної освіти і вже маємо вражаючі результати. На сьогодні запрацювала розгалужена мережа інклюзивно-ресурсних центрів. Зараз їх 550 в усіх регіонах України. І на державне замовлення була створена електронна система, яка працює в цих інклюзивно-ресурсних центрах. Саме на її базі ми і можемо в майбутньому в співпраці з Google зробити карту України, яка демонструватиме наявність інклюзивних освітніх закладів – садочків, шкіл і професійних закладів освіти. Ми також розраховуємо, що наші партнери допоможуть нам створити єдиний реєстр дітей з особливими освітніми потребами, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, – акцентувала увагу очільниця Фонду Порошенка, Дружина Президента Марина Порошенко.

Міністерка освіти і науки Лілія Гриневич зазначила, що впродовж року кількість школярів з особливими освітніми потребами, залучених до інклюзивної освіти, зросла на 61%. Так, наразі їх понад 12 тисяч.

Інклюзія – це наріжний камінь реформи Нова українська школа, адже наша кінцева мета –створити середовище, що зможе розкрити талант та здібності кожної дитини, дати нашим школярам широкий соціальних досвід. Наше завдання – створити для них відповідні умови, а повноцінно це можна забезпечити лише за ефективного використання цифрових технологій. І ми вдячні компанії Google, бо ми завжди можемо покластися на неї як на надійного партнера для реалізації наших ініціатив. Ми вже мали чудовий досвід спільного створення онлайн-курсу про безпечну та етичну поведінку в Інтернеті, неодноразово співпрацювали й для підвищення комп’ютерної грамотності вчителів, – наголосила Міністерка.

Компанія Google також планує надавати експертизу із впровадження цифрових інклюзивних стандартів в освіті.

Однією з головних цінностей Google є рівність можливостей для кожного. Ми сподіваємось, що підписання цього меморандуму дасть нам ще більше можливостей для досягнення дійсно значимих та масштабних результатів у цій сфері, – пояснив директор Google-Україна Дмитро Шоломко. 


Джерело: https://vseosvita.ua/news/google-mon-ta-fond-porosenka-obednalisa-zadla-rozvitku-inkluzivnoi-osviti-3397.html

суботу, 23 березня 2019 р.

Навчаємось та відпочиваємо з користю, або екскурсія до Харківського музею природи


22 березня 2019 року учні 3-Б класу разом з класним керівником Тереховою Л.Ю. відвідали музей Природи при ХНУ ім. В.Н.Каразіна – один із найстаріших музеїв Європи, що бере відлік своєї історії починаючи з 1807 року.
Музей природи
Харківського національного університету – великий науково-просвітницький і навчальний центр України, який займає площу близько 4 тис. кв.м. Його наукові фонди налічують понад 250 тисяч експонатів з усього миру. В ньому представлена найбільша в Україні колекція птахів.









Тут можна побачити представників тваринного світу усіх континентів Землі: антарктичних тюленів і пінгвінів, австралійського качкодзьоба і єхидни, антилоп і хижаків Африки, рідкісних папуг і маленьких колібрі з Південної Америки, азіатських слонів і великих пітонів. Цікава колекція викопної фауни Харківщини – черепа і фрагменти кістяків мамонта, шерстистого носорога, туру. Унікальною знахідкою стали залишки скелета Плезозавра, знайдені в Ізюмі Харківської області.
Молодші школярі, на власні очі, побачили чудовий світ природи Нижнього Дніпра, Чорноморського та Азовського узбережжя Херсонщини, а також далеких екзотичних куточків світу, з захопленням розглядали унікальну колекцію птахів та тварин: тигра, леопарда, снігового барса, ведмедів, імператорського пінгвіна, акулу-молота, спинорога, рибу-прилипало, лангуста, камчатського краба тощо. Дізнались про них багато цікавих фактів.

Особливе враження на дітей справив тридцятиметровий скелет синього кита - найбільшої тварини, яка будь-коли мешкала на земній кулі. В акваріумах учні побачили багато цікавих мешканців-щуку, сома, білого амура, товстолобика, річкового раката, десятки інших видів риб та безхребетних.



середу, 20 березня 2019 р.

КОНКУРС ЧИТЦІВ ПОЕЗІЇ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА


Ну що б, здавалося, слова...
Слова та голос — більш нічого.
А серце б’ється — ожива,
Як їх почує!

Традиційно в нашому класі відбувся Шевченковський урок-конкурс читців віршів. Цього року учні вчились декламувати відривок з комедії великого Кобзаря - "Сон" - "...Світає. Край неба палає..."
У конкурсі читців взяли участь 25 учнів. І декламація, і майстерність виконання, і неприхована щирість справді вразили однокласників.
Переможці та учасники конкурсу читців поезії Тараса Шевченка були нагороджені почесними грамотами та патріотичними наліпками.




неділю, 17 березня 2019 р.

Таланти нашого класу

Талановиті діти - талановиті у всьому.

Український народ надзвичайно талановитий. І ми, маленькі українці, вміємо і співати, і танцювати, і малювати. 

Наприклад, дівчатка Латишева Уляна та Боченко Даша займаються сучасними танцями. А Мединський Дмитро, Алексенко Карина та Титаренко Олена віддали перевагу бальним танцям. Також захоплюються танцями Пиріжок Аня та Ємець Даша

  Наймолодша та найтендітніша наша учениця - Артеменко Веронічка - професійно займається вокалом. 

  Дівчатка Тлучкевич Єва та Бугай Поля мріють стати художницями, тому і відвідують приватні уроки малювання. 

Білявська Марія займається у театральній студії і часто виступає на сцені. А Більська Вероніка відвідує справжню акторску школу - "Кіношколу" - і має досягнення в цій сфері.

У публікації представлені тільки частина нагород наших юних талантів та 1 (дебютна) серія фільму Вероніки Більської. З нетерпінням чекаємо продовження серіалу і нових Перемог талантів нашого класу!!! 


Ми пишаємося нашими учнями 
і віримо, що їх імена стануть 
відомим на весь світ!

суботу, 16 березня 2019 р.

Добірка яскравих мультфільмів про справжню дружбу

Усім нам хочеться мати справжніх друзів, до яких у будь-який час можна звернутися за порадою, з якими можна поговорити та просто цікаво провести час. Але що ми бачимо зараз? Усе частіше діти або не мають справжніх друзів, залишаючись сам на сам із своїми проблемами та переживаннями, або ж очікують від дружби надто багато для себе особисто, а самі при цьому нічого не хочуть давати.

До чого це може призвести? До проблем у спілкуванні з оточуючими, невміння виражати власні емоції та допомагати одне одному. Звісно, навчити дружити неможливо, але показати, якою може бути дружба, цілком реально! І допоможуть вам у цьому тематичні мультфільми.

вівторок, 12 березня 2019 р.

Інклюзивна освіта: відповідаємо на запитання батьків


Поговоримо про особливості спілкування з батьками дітей, які вчаться разом із учнями з особливими освітніми потребами.

Інклюзивну освіту впроваджено. Вже півроку діють нові стандарти освіти, які передбачають включення дітей з особливими освітніми потребами у спільне освітнє середовище. Процес навчання налагоджено. Навички вчителя для роботи в інклюзивному класі сформовано. Більше того – освітній простір облаштовано та й адаптацію учнів проведено. Тобто працюємо, навчаємо. Але відчувається напруженість. У чому ж складність?

Зрозуміло, що перед початком нового навчального року вчителі, які мали працювати в інклюзивних класах, отримали поради та настанови щодо роботи із дітьми з особливими потребами. Розповіли батькам інших учнів, який вигляд матиме навчальний процес в інклюзивному класі. Начебто всім усе зрозуміло. Розпочали навчальний рік.
Теорія зіткнулась із практикою. Батьки інших учнів, хоча й були поінформовані, почали ставити вчителям запитання щодо спільного навчання їхніх дітей та дітей з особливими освітніми потребами.
Так, для нас ще незвична практика інклюзії. Тому добре, що виникають запитання. Це свідчить про те, що люди намагаються усвідомити й прийняти досвід. І треба відповідати на запитання.


понеділок, 11 березня 2019 р.

Великий Шевченко – 205 років від дня народження національного генія


9 березня 2019 року минає 205 років від дня народження національного генія і пророка, духовного батька українства Тараса Григоровича Шевченка.
Поетична спадщина Кобзаря – це понад 240 творів, а живописна – приблизно 1200 робіт (олійних картин, акварелей, сепій, офортів, малюнків). Тож навіть якби Шевченко не став геніальним поетом, то він все одно був би відомий світові як великий український художник

Шевченко – творець в українській літературі, в духовному житті України того могутнього і нещадного духу національної самокритики, того «національного сорому», який завжди є потребою і передумовою великого національного руху, всякого національного відродження. Поезія Тараса Шевченка давно стала нетлінною і важливою частиною духовного єства українського народу.

Сайт «Всеосвіта» підготувала цікавий матеріал - нову розробку для проведення Шевченківських днів, за допомогою якої вдалося усім класом створити оригінальний портрет Шевченка! Колективна робота над творчим завданням - Плакату співпраці «Тарас Шевченко» - розвивала взаємодопомогу та взаємоповагу в класі, а результат став чудовим елементом святкового інтер'єру нашого класу.

Шевченко для нас – це не тільки те, що вивчають, а й те, чим живуть. З чого черпають сили й надії. У глибини майбутнього посилав він свої непорушні заповіти синам свого народу.