субота, 22 грудня 2018 р.

Чугуїв збирає небайдужих педагогів

 Сьогодні у нашому місті на базі НВК № 6 проходить регіональна (не) конференція міні-EdCamp Chuhuiv на тему "Коли учнівство і педагоги навчаються: як усіх зацікавити?".

Її учасниками стали сотні освітян з різних куточків України: Харківської та Донецької, Полтавської та Житомирської, Київської та Одеської, Херсонської та Львівської областей.
EdCamp (едкамп) — конференції, які проводять самі учасники. Як правило, їх називають «неконференцією», тобто невимушеним спілкуванням, у якому вчителі беруть участь лише за власним бажанням. Edcamp призначені для отримання інтерактивного професійного досвіду викладачами шкіл. Освітні технології — найпоширеніша тема на edcamp'і, так само, як і педагогіка, практичні приклади використання в навчальному процесі сучасних технологій, вирішення проблем у класі та позашкільній роботі.

Досвідчені тренери-експерти провели 14 сесій та майстер-класів, за різними тематиками: щодо поліпшення якості навчально-виховного процесу, втілення новітніх інтерактивних технологій, налагодження доброзичливих та довірливих стосунків у педагогічних та учнівських колективах, у роботі з батьками, подолання дискримінації, створення креативного простору для мотивації навчання і т. інш. Головна мета спілкування  - як зробити, щоб і учням, і вчителям у школі було цікаво та комфортно, як побудувати спільноту відповідального вчительства.

Учасниками регіональної (не) конференції міні-EdCamp Chuhuiv стали і педагоги нашого навчально-виховного комплексу №6, які так само працювали під гаслом "Ми будуємо спільноту відповідального вчительства!" та завдяки участі у програмі професійного розвитку отримали відповідні Сертифікати про підвищення кваліфікації. А це ще один впевнений крок назустріч до Нової Української Школи!



пʼятниця, 21 грудня 2018 р.

До Музею на Репінські витинанки

У Новорічні різдвяні свята так хочеться додати до повсягденності дрібку дива! На щастя, для цього зовсім не потрібно володіти магією - досить мати трохи вільного часу і завітати до Музею Рєпіна на музейне заняття. Так і зробили учні 3-Б класу 21 грудня.



На занятті третьокласники дізналися про цікаві моменти з дитинства видатного художника та власноруч виготовили витинанки - улюблених Рєпіним коней з пишними гривами та всім знайомі новорічні красиві прикраси-сніжинки. 



четвер, 20 грудня 2018 р.

Чудотворець Миколай, в нашу хату завітай...


Через поле, через гай
Йде до діток Миколай.
У білесенькій торбинці
Він усім несе гостинці.
То ж бринить від щастя край —
Тут ступає Миколай
.


Сьогодня, 19 грудня, завітало до нас Свято Миколая. Мабуть, найулюбленіше свято серед дітлахів. Особливо, коли учні готувалися, писали листи і з нетерпінням чекали. 





Тому з самого ранку в 3-Б класі почалися дива: спочатку ми отримали Листа з побажаннями від Святого Миколая, потім до нас надійшла посилка зі смаколиками, бо всі наші учні на протязі року намагалися бути чемними, слухняними і чуйними. Але це ще не все. На уроці трудового навчання кожен учень на згадку виконав аплікацію "Янголятка", які "полетіли" допомагати та охороняти всіх українських дітей, що вірять в дива...


 

А кульмінацію сьогоднішнього святкового дня стало смачне чаювання із солодощами та приємне спілкування про вічне та добре...



середа, 19 грудня 2018 р.

День святого Миколая

 19 грудня в Україні відзначають День Святого Миколая — покровителя всіх мандрівників і дітей. Свято вважається одним із найбільш шанованих у православному світі.

З історії відомо, що Святитель Миколай жив приблизно в III-IV століттях. У народі його прозвали Миколою Угодником, оскільки він прославився як угодник Божий. Християни вважають, що в цей день відбуваються чудеса.
Микола Угодник творив добрі справи за життя, керуючись своєю сильною вірою в Бога.
Здавна Микола Угодник вважався захисником всіх дітей. У деяких слов'янських народах вірили і досі вірять, що напередодні свята цей святий приносить усім слухняним дітям подарунки, а неслухняні повинні виправитися і чекати подарунки від Миколая наступного року. Вважається, що малюки знаходять подарунки вранці 19 грудня під подушкою. 


четвер, 13 грудня 2018 р.

Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?

 В кожному класі навчаються учні, які мають ті чи інші особливості поведінки, недостатньо сформовані навчальні навички й незрілі пізнавальні інтереси. Таких учнів стає все більше.
Чи всі учні з особливими освітніми потребами мають змогу навчатися в спеціально створених (інклюзивних) умовах? Від чого залежать та як проявляються проблеми, які заважають дитині успішно засвоювати навчальний матеріал?

З чим пов’язані проблеми дітей?

На ці та інші питання відповість Черниш Олена - психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік) під час вебінару "Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?" від проекту "ВСЕОСВІТА". За бажанням можна отримати Сертифікат про перегляд вебінару.


Джерело: https://vseosvita.ua/webinar/hto-voni-diti-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-27.html

середа, 12 грудня 2018 р.

Запровадження системи інклюзивної освіти в Канаді, Австралії та Польщі.

Наприкінці другого десятиріччя ХХІ століття вже ніхто не сумнівається у важливості інклюзивної освіти. Саме вона сприяє створенню дійсно рівноправного, демократичного суспільства. Адже коли всі діти навчаються разом, то й інклюзивність перестає вважатися чимось особливим, а стає нормою життя. Школярі вчаться поважати інших, а відповідно – і самих себе.

Пропонуємо вашій увазі три приклади успішного втілення принципів інклюзивної освіти за кордоном. Саме орієнтація на досвід інших країн допоможе уникнути непотрібних помилок. Адже мета всіх реформ – це щасливе життя кожного громадянина України.

вівторок, 11 грудня 2018 р.

Прищеплюємо дитині екологічні звички

Народна мудрість каже: «Хто грошам не знає ціни, тому не уникнути бідності». Бережливе ставлення не тільки до грошей, а й до їжі, води, речей, часу та інших ресурсів – дуже важлива навичка. Батьки повинні змалечку привчати дитину до економії. Це дасть змогу заощадити кошти сімейного бюджету й допоможе дитині засвоїти правильну модель споживання ресурсів, сформувати екологічне мислення.

Однак, на жаль, сучасні батьки не надто часто переймаються такими завданнями при вихованні дітей. У наш час надмірне споживання стає досить поширеним явищем у сім'ях.
Навчити дитину бережливо ставитися до їжі, грошей, часу тощо не так складно, як може здаватися на перший погляд.
Для цього не потрібно докладати особливих зусиль. Почати варто з демонстрації власного позитивного прикладу. Змініть свої повсякденні звички, станьте більш ощадливими. Це стане умовою формування екологічних звичок і в дитини.


Чому діти повинні дбайливо ставитися до всього, що мають?
Бережливе ставлення до ресурсів робить дитину більш усвідомленою й соціально відповідальною.
Привчаючи дитину до економії, почніть із малого: наприклад, поясніть їй, що краще купити маленьку порцію морозива, ніж велику, і при цьому половину не доїсти.
Вам важливо донести до дитини перевагу раціонального використання наявних у неї ресурсів. Тоді їй знадобиться їх менше.
Дитині необхідно також розповісти, що ресурси завжди обмежені. І якщо хтось може отримати більше їжі або грошей, це означає, що комусь дістанеться менше.
Пояснення такої концепції на конкретних прикладах вчить дитину соціальної справедливості, дає їй загальне уявлення про багатство й бідність.
Продемонструвати дитині важливість заощадливого ставлення до ресурсів легко на прикладі сімейного бюджету на тиждень або місяць. Поясніть дитині, що сімейний бюджет – це певна сума грошей, які використовуються для задоволення тих чи інших потреб. Чим більше бездумних витрат робиться впродовж місяця, тим менше потреб можна задовольнити. Таке просте пояснення зрозуміють навіть найменші діти.
Бережливе ставлення до ресурсів важливе в багатьох інших сферах життя. Досить легко пояснити дитині необхідність не витрачати даремно час. Розтлумачте дитині, що коли вона більше часу дивитиметься телевізор, то матиме обмаль часу на прогулянки з друзями.
Демонструйте позитивний приклад.
Проаналізуйте свої покупки й подумайте, які з них є безглуздими й непотрібними. Надалі намагайтеся уникати купівлі зайвих речей – одягу, електронних пристроїв тощо.
Поясніть дитині, що вона повинна вимикати на ніч усі електронні пристрої, оскільки це допоможе економити електроенергію. Стежте за використанням води у вашому помешканні. Намагайтеся більше ходити пішки, а не їздити автомобілем – так ви заощадите пальне.
Нарешті, коли ви вирішили позбутися зайвих речей у домі, зробіть це відповідально: віддайте придатні речі в пункти переробки сировини або пожертвуйте на доброчинність.