середа, 14 березня 2018 р.

Проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції, які на Раді Європи були визначені як основні в ХХІ столітті: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійне здобування знань, систематизація їх, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення відбувається саме через метод проекту.
Використання проектної технології у початковій школі має свою специфіку: слід враховувати вікові та психологічні особливості учнів. Усі етапи проектної діяльності повинні ретельно контролюватися вчителями, оскільки і теоретичних, і практичних знань та вмінь у молодших школярів ще мало.

Тому, на уроках природознавства учні молодших класів під керівництвом вчителя залучаються до проектної роботи. 
Цього разу другокласники працювали над темою: "Рослини і тварини - символи України". 



вівторок, 13 березня 2018 р.

Фотокліп - Конкурс читців поезії Т.Г.Шевченка


Тарасові слова – душа народу!


Ну що б, здавалося, слова…
Слова та голос – більш нічого.
А серце б’ється – ожива,
Як їх почуєш!

9 березня 2018 року Україна відзначила 204 роки від дня народження Тараса Шевченка. Ми не могли залишитися осторонь цієї події. З метою вшанування Кобзаря учні стали учасниками загальношкільної лінійки серед початкових класів, а в 2-Б класі було проведено шевченківський урок «Шевченкове слово у віках не старіє» та Конкурс читців віршів Т.Шевченка - «Тарасові слова – душа народу».


Всі другокласники стали активними учасниками конкурсу читців на краще виконання творів Т. Г. Шевченка, тому були нагороджені Грамотами.

Тарас Григорович Шевченко – це вічний вогонь, що ніколи не згасне в серцях нашого народу. Ми, нащадки, будемо завжди берегти у своєму серці, той вогник любові до Вітчизни, який запалив поет своїми безсмертними творами.


Такі заходи запалюють у душах дітей вогонь патріотизму та любові до України і її культурної спадщини.



понеділок, 12 березня 2018 р.

неділя, 11 березня 2018 р.

Інфографіка за темою "Нагодуй птахів взимку"

З метою виховання ціннісного ставлення до біорізноманіття, проведення широкої просвітницької роботи та практичних дій з охорони та збереження орнітофауни учні 2-Б класу взяли участь в обласному етапі Всеукраїнської природоохоронної акції «Годівничка», який проводиться Комунальним закладом «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості» та Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді.

Під час проведення Акції в нашому класі проводилися конкурс на кращу годівничку та конкурс на кращу листівку про зимуючих птахів, було знято відеосюжет, який розповів про підгодовування птахів. 



А цього тижня учні виконали інфографіку за темою "Нагодуй птахів взимку". Сподіваємось, що організатори Акції оцінять наш творчий звіт та бажання допомагати маленьким пташкам.




субота, 10 березня 2018 р.

Всесвітній тиждень грошей – 2018

П‘ятий рік поспіль Україна долучається до глобальної міжнародної навчальної ініціативи – Всесвітнього тижня грошей. 

Цьогоріч освітні заходи в рамках «Global Money Week-2018» можна буде відвідати з 12 по 18 березня. За інформаційної та організаційної підтримки ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» їх проводить Національний банк України спільно з ДВНЗ «Університет банківської справи», USAID DAI, Фондом гарантування вкладів фізичних осіб та Незалежною асоціацією банків України.
Жвавий інтерес до «Global Money Week-2018» виявили також волонтери, громадські організації, навчальні заклади середньої, професійно-технічної та вищої освіти, фінансові установи, комерційні компанії у регіонах.

Інформацію щодо участі у заходах Всесвітнього тижня грошей, з метою нагородження найактивніших учасників, можна надсилати на електронні адреси Національного банку: <arina.chernykova@bank.gov.ua>, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»:2975027@ukr.net, ДВНЗ «Університет банківської справи»: td@ubs.edu.ua, <td@ubs.edu.ua>



Джерело: https://imzo.gov.ua/events/vsesvitnij-tyzhden-hroshej-2018/

пʼятниця, 9 березня 2018 р.

"ТРВЗ-педагогіка" - вчіться мислити сміливо!

«Креативність - це значить копати глибше,
дивитися краще, пірнати в глибину,
проходити крізь стіни, запалювати сонце,
будувати замок на піску, вітати майбутнє ».
Поль Торренс

Небагато знайдеться вчителів, яким знайоме поняття «ТРИЗ (Теория Решения Изобретательских Задач) - педагогіка», не кажучи вже про людей, далеких від освіти. І це при тому, що вперше про ТРИЗ заговорили в середині ХХ століття. Виникає закономірне питання: «Чому»? Ідеї ТРИЗ безперспективні і не мають майбутнього, тоді чому ця система існує і розбурхує уми людей, ось вже більше 60 років? Або дана педагогічна модель настільки прогресивна, що тільки зараз прийшов її час? А може бути, методи ТРВЗ - педагогіки настільки унікальні, що певному колу людей зовсім не вигідно було поширення її в широкі маси, однак, це припущення залишимо на суд істориків. 

Історія заснування ТРИЗ педагогіки 

ТРВЗ - теорія рішення дослідницьких задач, основоположником якої є винахідник, письменник - фантаст - Генріх Саулович Альтшуллер. Вперше ТРИЗ була апробована в 60-ті роки ХХ століття в гуртках технічної творчості, де проводилося навчання інженерами та педагогами, які пройшли підготовку на семінарах Г. С. Альтшуллера. На цих заняттях дітей вчили творчому процесу: придумувати нові, до тих пір небачені літаки, машини, кораблі, а потім виготовляти їх моделі. Ці творіння брали участь у всіляких конкурсах, як в Радянському Союзі, так і за кордоном. При цьому вони дуже часто ставали переможцями виставок і отримували патенти на винахід. Саме тоді вперше було поставлено під сумнів твердження, що творчий потенціал - це вроджений талант. ТРВЗ - педагоги стверджували, що будь-якої дитини можна навчити творчому процесу. Сьогодні ТРИЗ включають не тільки в шкільний компонент навчальних планів багатьох ліцеїв і гімназій, але і використовується як метод навчання на окремих предметах в загальноосвітніх школах. Така популярність ТРИЗ - педагогіки обумовлена необхідністю становлення нового типу особистості, який би відповідав сучасної інформаційної ери, чого не може забезпечити класична система освіти, сформована на зорі індустріальної епохи.