"Яскрава Антарктика"
НУШ робить упевнений крок із початкової школи до середньої. І це чудово! Система освіти змінюється кардинально: тепер необхідно не лише дати дітям знання, а й навчити застосовувати їх у повсякденному житті. І головна мета для мене, як вчителя, – організувати таке навчання, під час якого діти не тільки здобувають знання, але й набувають умінь застосовувати їх на практиці. Тож дуже важливо намагатися якомога частіше урізнюманітнювати освятній процес, пропонувати нові ідеї, методи, цікаві дослідження.
Тому і вирішили в День відкриття Антарктиди пізнати секрети найвіддаленішого материка. Незважаючи на те, що в Антарктиді немає постійного людського населення, вона потребує особливо дбайливого до себе ставлення, бо містить понад 70% всієї прісної води планети. Тому метою заходів було не тільки вшанування пам’яті першовідкривачів, але й нагадування про велику відповідальність перед майбутніми поколіннями за збереження чистоти цього крижаного континенту.
Учні 4-го класу "здійснили" дивовижну подорож до острова Галіндез у Західній Антарктиці, щоб ознайомитися з життям і діяльністю української наукової станції «Академік Вернадський», взявши участь у Всеукраїнському конкурсу «Яскрава Антарктика: погляд зі станції «Академік Вернадський», більшість завдань якого проілюстровані фотографіями науковця Сергія Глотова — учасника 28-ї української антарктичної експедиції. Учні мали нагоду приєднатися до прямого включення зі станції «Академік Вернадський», під час якого на дітей чекало багато корисної інформації та неймовірно цікавих завдань, з яких вони дізналися про історію та особливості роботи на антарктичній станції, про дослідження наших науковців і їхній внесок у світову науку, про географію та дивовижну природу Антарктики — про все те, що надихає тисячі науковців і туристів знову й знову вирушати назустріч пригодам.
Отриманні знання учні зможуть продемонструвати під час вивчення теми "Антарктида - найхолодніший материк" на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" та "Дизайн і технології", української мови та математики, виконуючи вправи та завдання, пов'язані з природою Антарктики.
Немає коментарів:
Дописати коментар