пʼятниця, 7 квітня 2023 р.

Міжнародний день здоров’я

Щоб бути здоровим і радіти кожному дню, не потрібно багато. Ранкова зарядка, правильне харчування та гарний сон допоможуть вам почуватися бадьоро і впевнено. 7 квітня світ відзначає важливе свято — Міжнародний день здоров’я.
В цей день для учнів нашого Ліцею були проведено уроки здоров’я. Говорили про складові здоров’я, заняття спортом та фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров’ю людини. Протягом дня наймолодші школярики, як і щоденно, проводили музичні фізкульхвилинки та веселі руханки.
Тож, щоб життя грало яскравими барвами, а всередині вирувало бажання вчитися, творити, сміятися й здійснювати мрії, потрібно бути здоровим. Здоров’я — це зелене світло для цікавого, насиченого життя. Це бадьорий крок і хороший настрій. Врешті-решт, здоров’я — це молодість. Саме за здоровою молоддю — нашим підростаючим поколінням — майбутнє України.




Немає коментарів:

Дописати коментар