середа, 8 березня 2023 р.

"Думи мої, думи мої..."

Тарас Шевченко - український поет, прозаїк, драматург, художник, політичний і громадський діяч. Він був людиною універсальних обдарувань. Все його життя було присвячене українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуть мову, культуру та історію народу, а люди будуть щасливими. Поезія Т. Шевченка «Думи мої, думи мої…» була написана в 1847 році під час його перебування в Орській фортеці. У цій поезії автор вболівав за важку долю, злиденне життя кріпаків, їхнє безправне становище, пригніченість України.


Вірш Т.Г.Шевченка "Думи мої, думи мої..." читають учні 3-Б класу Чугуївського Ліцею №6 з нагоди 209-ої річниці від дня народженння Великого Кобзаря.

Немає коментарів:

Дописати коментар