суботу, 7 квітня 2018 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров’я


Всесвітній день здоров’я відзначається щорічно 7 квітня – у день створення організації охорони здоров’я (ВООЗ) в системі ООН- спеціалізованої установи, що координує глобальні дії боротьби з хворобами.
Результати наукових досліджень свідчать, що життєвий цикл людини ″закладений″ на генетичному рівні і становить 120-140 років. І не треба скептично ставитися до цих цифр. Вже сьогодні середня тривалість життя у високорозвинутих країнах (Японія. Ірландія, Швейцарія) перевищила 80 років, а до 2050 року за прогнозом вчених може досягти 100 років. Для того, щоб жити довше, потрібно вже не так і багато. Ключовим моментом у підвищенні якості життя та здоров’я людей має бути профілактика хвороб, формування змолоду цінностей бережливого ставлення до свого здоров’я, навчання основам здорового способу життя.
Всесвітня організація охорони здоров’я присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров’я якій-небудь темі і проводить пропагандистські заходи, як в цей день, так і тривалий час після 7 квітня.
Тема Всесвітнього дня здоров’я 2018 року - Загальне охоплення послугами охорони здоров’я: для всіх і всюди, а гасло - «Здоров’я для всіх».

Традиції святкування Всесвітнього дня здоров’я нерозривно пов’язані з діяльністю всієї системи нашої охорони здоров’я. Працівники клінік, лікарень і госпіталів, ті хто так чи інакше з обов’язку професії і служби надає медико-санітарну допомогу всім, хто її потребує, як найкраще розуміють цінність здоров’я. Профілактика та увага до нашого власного здоров’я, - є основною метою проведених медиками в цей день акцій та заходів. Численні інформаційні матеріали, брошури та буклети, семінари, виступи фахівців і навіть концерти, які приурочені цьому Дню, в простій і доступній формі пояснюють нам важливість цієї позитивної ініціативи.
Здоров’я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце. 

У Всесвітній день здоров’я я бажаю всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними! 

Бережіть красу та здоров’я і не тільки 7 квітня і Всесвітній день здоров’я хай буде привід. Дотримуйтеся здорового способу життя. Хай щастить!


Немає коментарів:

Дописати коментар