понеділок, 24 лютого 2020 р.

Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників


Запрошуємо батьків майбутніх першокласників взяти участь у Інтернет-зборах, що проводитимуться з 1 по 31 березня 2020 року на сайті Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»

http://edu-post-diploma.kharkov.ua

Даний захід відбудеться за ініціативи Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації з метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та на виконання обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2019 – 2023 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 06 грудня 2018 року № 817-VIІ.
Учасники зборів у зручний для себе час зможуть ознайомитися з нормативним документом, що регламентує порядок прийому дітей до 1 класу, інформаційними матеріалами з питань готовності дітей до школи та порадами щодо створення умов для успішної адаптації дітей до нових умов, заповнити анкету та поставити свої запитання модераторам Інтернет-зборів. 


четвер, 20 лютого 2020 р.

Міжнародний день рідної мови

Картинки по запросу "21 лютого день рідної мови"

Міжнародний день рідної мови можна беззаперечно назвати чудовим та важливим святом, яке неодмінно треба організувати на вищому рівні.

У цей день в нашій школі пройшли заходи під гаслом «Відчуй смак української мови!». Для всіх бажаючих читачів, бібліотекар Людмила Федорівна Слюніна провела бібліотечний урок: «Чудо, ім’я якому - книга». Вчителі-класоводи провели цікаві та пізнавальні вікторини, ігри, конкурси. 

На протязі тижня в 4-Б класі проходили різноманітні заходи, присвячені рідній мові: виховна година "Мова - духовний скарб нації", учні виготовили колективну стіннівку "Українській мові - ТАК!", взяли участь в інтерактивному святі "Ми з того краю, де сопілка грає", на творчих уроках виготовляли поробки та малюнки на патріотичну тематику. А також із задоволенням стали учасниками та переможцями Всеукраїнської інтернет-олімпіади з української мови від освітнього порталу "На урок".


                                      

Сьогодні ми є свідками відродження української мови. Вона заграла усіма барвами мелодійного українського слова в нашому овітньому закладі. Люблячи і вивчаючи рідну мову, учні виявляють свідоме бажання бути гідними громадянами своєї держави.





вівторок, 18 лютого 2020 р.

Карантин чи навчання?


Картинки по запросу "Карантин чи навчання?"


Протягом кількох останніх тижнів з усіх куточків України надходять повідомлення про швидке поширення захворювання на грип та ГРВІ серед населення та запровадження обмежувальних заходів (карантину) у школах та дитячих садках. Все частіше серед батьків виникають запитання, чому на уроках пів класу, а карантин не оголошують?
Підставою для прийняття рішення про тимчасове призупинення освітнього процесу є відсутність з причини захворювання на ГРВІ та грип не менше 20 % учнів школи, класу, групи. Про це йдеться в Державних санітарних правилах і нормах утримання загальноосвітніх навчальних закладів. При цьому не враховуються такі захворювання як бронхіт, трахеїт, ларингіт тощо, а також застуда.
Захворюваність учнів ретельно відстежує медичний працівник закладу освіти. Про причини відсутності дитини школу інформують батьки. Якщо дитина погано почувається і залишилась вдома, досить простого пояснення і необов’язково приносити довідку від лікаря.
Проте для прийняття рішення щодо карантину замало «діагнозу», встановленого батьками. Якщо немає звернень до лікарів – немає об’єктивної картини стану захворюваності, а відтак – неможливе призупинення навчальних занять.
Станом на 14 лютого в Чугуєві призупинено освітній процес в одній школі, де протягом тижня рівень захворюваності на ГРВІ з 12% сягнув майже 25%. В решті закладів рівень захворюваності на ГРВІ коливається від 0,64 % до 13 %, проте стрімкий ріст не спостерігається.

Шановні мами і тата! Якщо ваша дитина захворіла, не гайте часу, зверніться до свого сімейного лікаря, який призначить своєчасне правильне лікування, а також зробить все можливе для уникнення ускладнень. Підтверджений лікувальними закладами стан захворюваності серед учнів та вихованців буде підставою для призупинення навчальних занять в школі.
А щоб уберегти себе і родину від ГРВІ, радимо скористатися такими порадами:
1. часто мийте руки або обробляйте дезінфікуючими засобами;
2. частіше провітрюйте приміщення;
3. під час кашлю та чхання прикривайте рот і ніс паперовою хустинкою
4. уникайте тісного контакту з усіма, хто має гарячку та кашель;
5. якщо маєте підвищену температуру тіла, кашель й утруднене дихання, залишайтеся вдома і якнайшвидше зверніться до лікаря.

Картинки по запросу "рекомендації для профілактики грипу"

неділю, 16 лютого 2020 р.

Яскраві барви Дня Святого Валентина


heart

14 лютого закохані у всьому світі відзначили День святого Валентина.
День закоханих – свято, сповнене приємних сюрпризів, цікавих подарунків, неочікуваних миттєвостей. Недарма його відзначають напередодні весни – пори року, коли почуття, прокидаючись разом із природою, стають ще сильнішими.

Для кожної людини цей день – особливий. Головне, щоб він був пронизаний щирістю почуттів і теплом люблячого серця.
Святково прикрашена класна кімната вже при вході всім задавала піднесеного настрою, на протязі тижня працювала «Пошта кохання» - кожен мав змогу опустити "валентинку" чи листа-привітання до яскравої скриньки, а симпатичні амурчики із задоволенням передавали їх адресатам.


І вже за традицією четверокласники готували подарунок-листівку своїм улюбленим батькам, яким в цей день щиро зізналися у коханні та подякували їм за все, що вони роблять для своїх дітей.

понеділок, 3 лютого 2020 р.

“Разом для найкращого Інтернету”

В Чугуївському навчально-виховному комплексі №6 вже розпочалися заходи до Всесвітнього Дня безпечного Інтернету.
В 2020-му році цей день припадає на 11 лютого під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”
.

Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді. Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращої і більш безпечної онлайн-спільноти. 

Класний керівник Терехова Людмила Юріїівна в цей день залучила до дій кожного учня 4-Б класу, які відіграють свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх.  Для молодших школярів проведено урок-гру  на тему: "Інтернет - користь чи прихована небезпека" з метою ознайомлення учнів з правилами поведінки в Інтернеті. Учні охоче обговорювали віртуальні загрози, які можуть завдати шкоди в реальному житті, вивчили пам’ятку про «Неприємності в мережі та як їх уникнути». Після закінчення гри-подорожі з головною гостею уроку Інеткою, учасники визначили негативний вплив мережі на підростаюче покоління, а також створили колективну стіннівку - "Лайки" та "Антілайки" Інтернету.

         

суботу, 1 лютого 2020 р.

Наступний навчальний рік оголошено Роком математики


Картинки по запросу Наступний навчальний рік оголошено Роком математикиПрезидент України Володимир Зеленський оголосив 2020/21 навчальний рік Роком математичної освіти в Україні. Відповідний указ оприлюднений Офісом Президента України.
Метою проведення Року математики в Україні є створення можливостей для рівного доступу українських школярів до сучасної та якісної математичної освіти та формування у них належного рівня математичної компетентності.
У рамках проведення Року математики Кабінету Міністрів України доручено забезпечити розроблення та затвердити комплекс заходів, який включатиме впровадження у навчання сучасних практико-орієнтованих засад, розроблення електронних навчальних ресурсів, створення умов для забезпечення сучасного рівня викладання математичних дисциплін, зокрема із застосуванням ефективних технологій формування та розвитку математичної компетентності учнів з урахуванням кращих вітчизняних та міжнародних практик.
Також має бути вивчений та впроваджений досвід держав, які демонструють високі показники з математичної компетентності за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA.
Окрім цього, Кабінету Міністрів доручено створити у школах умови для вивчення математики за індивідуальною програмою для учнів, які потребують додаткової підтримки в опануванні предмета, забезпечити належну організацію запровадження з 2021 року обов’язкового ЗНО з математики, розширити можливості для розвитку математичної компетентності учнів, зокрема через мережу математичних гуртків у школах, закладах позашкільної освіти, проведення літніх математичних шкіл для учнів та вчителів тощо.
Як відомо, ідея проведення Року математичної освіти в Україні була ініційована після оголошення результатів міжнародного дослідження математичної компетентності PISA-2018, в якому взяли участь українські школяри.






Джерело: http://osvita.ua/school/69944/

неділю, 26 січня 2020 р.

Смартфони в школі: за чи проти?

Картинки по запросу боротьба зі смартфонами

  Боротьба з телефонами. 

Поговоримо про їх плюси та мінуси   

Замість того, щоби активно гратись на перервах чи після уроків, учні «сидять» у смартфонах в іграх, в ютубі, в соцмережах.

     Найчастіше компанія хлопців збирається навколо однієї дитини та дивиться, як вона грає в телефон чи дивиться кумедне відео, але назвати це повноцінною комунікацією не можна.
Добре, якщо педагог пропонує дітям інший, цікавіший варіант дозвілля на перерві. Але будемо дивитися правді в очі: це працює тільки для молодших школярів.
     Інша проблема смартфонів – соціальна нерівність, оприсутнена в десятикратній різниці ціни телефонів в руках учнів. Володарі смартфонів останньої моделі та значного цінника автоматично виглядають крутіше за тих, у кого телефон простіший.

Картинки по запросу боротьба зі смартфонами

З цього приводу між школярами йде боротьба за «кращий телефон». Діти-переможці цієї боротьби отримують авторитет не шляхом знань або моральних якостей – а завдяки тому, що витягли з батьків дорогий подарунок. Реальної заслуги самої дитини тут немає.
     Однак заборона на використання смартфонів у школі може спричинити те, що між життям підлітка поза школою і закладом освіти постане стіна.
     До того ж далеко не всі школи мають досить електронної техніки, а завдяки смартфонам, які зараз є у всіх, можна використовувати численні освітні інтернет-можливості.
     Світовий досвід флешмобу BYOD (Bring your own device – принеси свій гаджет) говорить про те, що телефони треба не відбирати, а завантажувати роботою під час уроку. Якщо вчитель не може обмежити цифрову революцію, тоді треба її очолити.
     Тут можна заперечити: «Кожний учень списуватиме з інтернету всі відповіді!». Проте в цій ситуації наполегливо проговорена довіра між учителем та учнем зіграє дуже важливу роль.

Похожее изображение
«За» – переваги смартфонів у школі
Надзвичайна ситуація, безпека
Мобільний телефон дає перевагу: якщо є надзвичайна ситуація, завжди можна зв'язатися з дитиною чи школяр сам може подзвонити батькам. З'явилася необхідність викликати швидку або міліцію, мобільний телефон дозволить це зробити швидко.
Термінові повідомлення з дому
Якщо батькам необхідно повідомити дитині школяреві якусь інформацію, яка не може чекати до вечора, не потрібно приїжджати в школу і там розшукувати свого школяра. Достатньо відправити повідомлення. Економиться час.
Камера для запису завдань
Мобільний телефон оснащено декількома додатками: калькулятор, камера тощо. Ці додатки можуть дуже стати в пригоді школяреві. Наприклад, він може просто сфотографувати потрібну інформацію з дошки.

Похожее изображение
«Проти» – недоліки смартфонів у школі
Відволікання
Школяр може відволікатися, набираючи текст під час уроку. Коли телефон дзвонить у класі, вчитель лається й забуває, про що говорив. Зривається процес навчання.
Використання для булінгу
Деякі школярі роблять фото або відео вчителів чи однокласників, щоб потім викласти в інтернеті для насмішок. Також неповнолітні злодії у школі можуть використовувати телефон для угод з продажу або купівлі наркотиків, крадіжок тощо.
Ворожість
Іноді тільки багаті діти мають ексклюзивні мобільні телефони. Це може привести до великої кількості соціальних проблем, таких як ієрархії, ревнощі, злодійство.
Як бачите, плюсів і мінусів багато. 

А ви як гадаєте: приносити мобільний в школу – це добре чи зле?