неділю, 25 лютого 2018 р.

Всесвітній день котів

Всесвітній день котів традиційно відзначається в перший день весни — 1 березня. Початок весни — особливий період для кішок. Саме тому люди вшановують своїх улюбленців у перший день березня.

Кішка — це найближча до людини тварина. Наука, яка займається вивченням цього виду тварин, твердить, що кішки є надзвичайно розумними створіннями, багато в чому перевершують собак. Вважається, що кішки не приносять кинуту їм палицю, як це роблять собаки, лише тому, що вони не вважають цю роботу своїм обов'язком.
Святкування дня котів влаштовують для
36 видів цих тварин, які знаходяться поруч з людиною у всіх куточках землі. Кожна кішка має свій особливий характер. Ці тварини вимагають поваги до себе, оскільки відчувають себе рівними з людиною.
Всесвітній день котів
— це ще один привід попестити свого улюбленого домашнього вихованця, адже всі коти без винятку дуже люблять ласку і тепло. Якщо забезпечити їм комфортне життя, повну турботи і ніжності, тоді кішки обов'язково подарують своїм господарям своє приємне муркотанням. 


суботу, 24 лютого 2018 р.

Людина року-2017 в галузі "Працівник освіти"

«Працівник освіти» - Людмила Терехова, вчитель початкових класів НВК № 6

"Я щиро дякую за підтримку та теплі вітання заступнику Чугуївського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Т.Вінник, начальнику Чугуївського відділу освіти М.Проценко, адміністрації НВК №6, педагогам та найкращим учням і батькам 2-Б класу."

23 лютого в КЦ "Імідж" відбулася церемонія нагородження лауреатів традиційного міського конкурсу професійної майстерності "Людина року-2017". В урочистій обстановці під  оплески залу з рук секретаря міської ради Наталії Нежид кращі з кращих у своєму роді професійній діяльності отримали Пам'ятні знаки і дипломи лауреатів конкурсу "Людина року -2017". Кожен з переможців конкурсу своїми професійними успіхами і досягненнями в 2017 році вніс значний внесок у розвиток Чугуєва, склавши його гордість і славу. Наталія Нежид від імені міського голови Галини Минаевой і усієї громади подякувала їм за щоденну кропітку працю, відповідальність і професіоналізм, ентузіазм і ініціативність, спрямовані на благо городян і підвищення іміджу міста. Церемонія нагородження лауреатів конкурсу професійної майстерності "Людина року-2017" пройшла в неймовірно теплій атмосфері. З кожним номінантом учасники свята мали можливість познайомитися ближче, проглянувши відеосюжети про їх роботу. Чудовим подарунком для усіх присутніх в залі стали вокальні і танцювальні номери у виконанні місцевих артистів. Щирі слова поздоровлень від колег, рідних і друзів, променисті посмішки, море кольорів, - усе це надало заходу видовищності, яскравості та незабутності.


Джерело: https://www.facebook.com/groups/784017685064332/permalink/1262956817170414/?comment_id=1263408973791865&notif_id=1519411183795698&notif_t=gr
oup_comment_follow

пʼятницю, 23 лютого 2018 р.

Запрошення


Потрібно хвалити за зусилля, а не за здібності

Довгий час суперечки про виховання дитини зводилися до одного питання: що краще - похвала чи покарання. Однак у даний час дослідники прийшли до висновку, що поняття «похвала» занадто широке. Є безліч способів похвалити дитину за її вміння, за докладені зусилля, за досягнення тощо.
Чому важливо знайти правильний спосіб похвали?
Американські дослідники виділяють кілька типів дитячих установок, які залежать від того, з чим дитина пов'язує свої досягнення. Установка на відсутність змін передбачає, що досягнення є результатом здібностей і талантів. Установка на розвиток передбачає, що досягнення - це результат докладених зусиль.
Відповідно, якщо ви хвалите дитину за її якості (наприклад, «Ти така розумна!»), це може сформувати в неї установку на відсутність змін. І навпаки, якщо хвалити її за докладені зусилля (наприклад, «Ти добре попрацювала!»), це може сформувати установку на розвиток.
Похвала дитини за її здібності має й інший недолік: дитина може всіма силами доводити, що вона заслуговує на похвалу, і для цього навіть обманювати батьків, щоб зберегти свій статус.
Така схильність у дітей була виявлена в результаті недавніх досліджень. Психологи спробували дати відповідь на питання: чи приводить похвала дитини за її здібності до того, що вона починає обманювати батьків, чи її поведінка не відрізняється від випадків, коли батьки хвалять дитину за досягнення.