середа, 25 березня 2020 р.




Карантин в Україні продовжено


Картинки по запросу "смайлик в маске"

Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив 25 березня 2020 року.
У такий спосіб, усі заклади освіти незалежно від форми власності та сфери управління мають продовжити карантинні заходи до відповідного терміну.

А учні 4-Б класу пропонують долучитися до супер челенджу "Захистимо себе самі! або "НІ" коронавірусу!" Для участі необхідно пошити собі захисну маску або зробити світлину в масці та написати, що саме ти робиш, щоб уберегти себе та совє здоров'я.

Джерело: https://vseosvita.ua/news/karantyn-v-ukraini-prodovzheno-na-21-den-rishennia-uriadu-13563.html

Відпочинок для малят

Любі, учні. Поки ви відпочиваєте від дистанційного навчання, пропоную переглянути серію цікавих та пізнавальних мультфільмів від Телеканалу ПЛЮСПЛЮС.
У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми у мультфільмах із
серії "Корисні підказки" та "Корисні підказки 2". Герої мультфільму навчать вас ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях. Мерщій, переглядати...

Мультфільми можна переглянути у розділі "Відпочинок для малят..."

неділя, 22 березня 2020 р.

Картинки по запросу "анимация весняні канікули"

Шановні учні та батьки!
 Вітаю вас з початком довгоочікуваних весняних канікул.
Але пам'ятаємо, що ці канікули незвичайні, а в період карантину.
Тому пам'ятаєте не тільки про правила безпеки 
під час канікул, але й дотримуйтесь карантинних заходів. 

І будьте здорові.


середа, 18 березня 2020 р.

УВАГА!


Шановні батьки!
Завдання для учнів 4-Б класу для самостійного опрацювання під час карантину розміщено на сторінці блогу у розділі "Навчально-виховний процес". 
Нагадую, що виконані завдання ви відправляєте у групу Viber.


неділя, 15 березня 2020 р.

Завдання для школярів на період карантину від Проекту «Розвиток дитини»


Картинки по запросу "Завдання для молодших школярів на період карантину"


Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям декілька оригінальних завдань, які можна використати під час вимушених канікул. Ці завдання допоможуть розвинути навички аналітичного, логічного та творчого мислення дитини, а також сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

Завдання для 4-го класу
Виконуємо математичні фокуси: чарівна четвірка. Це завдання ознайомить дитину з математичним фокусом. Дитині пропонується вивчити послідовність виконання фокуса й продемонструвати його рідним або друзям. Виконуючи завдання, дитина потренує навички усного рахунку, розвине увагу, математичну компетенцію й комунікативні навички.
Кольорові рівняння №1. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення й логіку, а також навчитися знаходити значення невідомих членів математичного виразу. Це своєрідна головоломка-розмальовка, побудована за принципом систем рівнянь.
Числові головоломки «Судоку» №1. Завдання містить чотири класичні головоломки «судоку» розміром 4х4. Сенс головоломки полягає в тому, щоб заповнити клітинки цифрами таким чином, щоб жодна з них не повторювалась у кожному з рядків по горизонталі та вертикалі, а також у виділених жирними лініями фрагментах.
Прочитай діаграму: улюблений фрукт. Це завдання допоможе дитині розвинути навички обробки й узагальнення аналітичної інформації, навчитися сприймати та розуміти графічно відображену інформацію.
Шукаємо фразеологізми-синоніми № 1 (українська мова). Це завдання допоможе дитині розвинути мислення й мовну компетенцію, збагатити словниковий запас із української мови. Дитина засвоюватиме нову лексику, розвине навички письма й зв’язного мовлення.
Укладаємо список найцікавіших книг. Це завдання спрямоване на розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів. Виконуючи його, дитина вчитиметься розрізняти види друкованих видань на основі власного читацького досвіду, а також створювати коротке конструктивне висловлювання.
Добираємо частини мови. Це завдання сприятиме формуванню мовної компетентності дитини, допоможе поглибити знання про частини мови, а також навчитися добирати слова за чіткими критеріями. Виконання завдання сприятиме збагаченню словникового запасу, розвитку вміння записувати слова у правильній формі.

Більше завдань для 4-го класу за посиланням https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-klas4/ 


"Ну що б, здавалося, слова... Слова та голос — більш нічого. А серце б’ється — ожива, як їх почує!"