понеділок, 5 лютого 2018 р.

Ми на телебаченні!




За створення відеороліка 
учні 2-Б класу та класний керівник 
висловлюють ПОДЯКУ 
Михайлу Кісельову.

пʼятниця, 2 лютого 2018 р.

Рішення про батьківський комітет ухвалює школа, - МОН

Міністерство освіти не має стосунку до створення чи не створення у школах батьківських комітетів. Про це йдеться у заяві відомства, що оприлюднена у відповідь на інформацію деяких ЗМІ про нібито скасування батьківських комітетів.
У Міносвіти наголошують, що Закон України «Про освіту» визначає наявність органу батьківського самоврядування як одного з органів управління закладом, а його відносини і взаємодія зі школою буде деталізована у новому законі «Про загальну середню освіту».
«Враховуючи, що вказаний Закон є рамковим і стосується всіх складників освіти, необхідна імплементація його положень. Зокрема, у новому законі «Про загальну середню освіту» буде деталізовано порядок створення органу батьківського самоврядування та його відносин і взаємодії зі школою та її засновником (місцевими органами самоврядування). Міністерство вже працює над написанням відповідного Закону та планує подати його на розгляд Верховної Ради цього року», - наголошують у Міносвіти.
Разом з тим, у відомстві зазначають, що накази, які втратили чинність, були складовою «старого» законодавства та за своєю правовою природою мали рекомендаційний характер і не містили жодних загальнообов’язкових норм.
«Однак сьогодні рішення про створення батьківських та/або учнівських комітетів (як органів управління закладом) все ще приймає сам заклад на загальних зборах (конференції) трудового колективу. Через це наявність (відсутність) відповідних органів не залежить від бажання батьків або здобувачів освіти. Саме це має змінити новий Закон «Про загальну середню освіту», - йдеться у заяві Міністерства освіти і науки.
Як відомо, міністром освіти Лілією Гриневич підписаний наказ про втрату чинності Примірного положення про батьківські комітети (ради). Деякі ЗМІ, через невірне тлумачення норм документа, поширили недостовірну інформацію про ліквідацію батьківських комітетів у школах.


неділя, 28 січня 2018 р.

На громадські обговорення винесли проект переліку осіб з особливими освітніми потребами

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проект постанови Кабміну “Про затвердження Переліку деяких категорій осіб з особливими освітніми потребами”.
Відповідне повідомлення розміщене на сайті МОН.

“Проект розроблено для забезпечення права громадян, які потребують додаткової підтримки під час освітнього процесу, на здобуття повної загальної середньої освіти“, – пояснили у міністерстві.
У запропонованому переліку є такі категорії осіб:
- особи з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарата; хворобами нервової системи; затримкою психічного розвитку, інтелектуальними порушеннями, складними порушеннями мовлення (у тому числі з дислексією);
- іншими складними порушеннями розвитку (у тому числі з розладами спектру аутизму);
- особи, яким встановлено електрокардіо-стимулятор або інший електронний імплантат чи пристрій;
- особи, які мають захворювання, що можуть бути перешкодою для проходження зовнішнього незалежного оцінювання, визначені МОН спільно з МОЗ;
- особи, які мають захворювання, що потребують постійного медичного нагляду, або періодичного здійснення індивідуальних медичних процедур із забезпечення життєдіяльності людини та/або контролю за її станом;
- особи, які потребують відновлення стану здоров’я у закладах загальної середньої освіти санаторного типу;
- особи, які опинились у складних життєвих обставинах, влаштовані до дитячих будинків сімейного типу, соціально-реабілітаційних центрів, перебувають у школах соціальної реабілітації;
- особи, які проживають на тимчасово окупованій території, або у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження або у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення;
- особи, які мають статус внутрішньо переміщених;
діти-біженці та діти, які потребують додаткового та тимчасового захисту;
- особи, які здобувають спеціалізовану освіту та/або можуть прискорено опанувати зміст навчальних предметів одного чи декількох класів, освітніх рівнів;
- особи, які здобувають(ли) повну загальну середню освіту мовою, що не належить до слов’янської групи мов, або базову чи профільну середню освіту – мовою корінних народів (особи з особливими мовними освітніми потребами). 


Міжнародний день без інтернету

Як відомо, у низці святкових дат є таке свято, як День інтернету, але не варто обходити увагою і ще один, хоч і вельми незвичайний свято – Міжнародний День БЕЗ інтернету.
Він відзначається світовою інтернет-співтовариством щорічно в останню неділю січня.
Головна мета цього свята – повністю відволікти людей від комп'ютерів і глобальної мережі хоча б на один день, щоб прожити цей день виключно в «реальному» світі, спілкуватися з іншими людьми винятково «наживо» або присвятити його своєму улюбленому хобі (звичайно ж, не пов'язаного з інтернетом).


Міжнародний день без інтернету: історія і традиції незвичайного свята