На сторінках блогу розміщені новини системи освіти, інформація про конкурси, конференції і проекти для учнів, новини класного керівництва, рекомендації щодо вивчення навчальних тем, корисні поради батькам, оголошення, а також дидактичні та методичні матеріали. Обов'язковим буде публікація фотографій, слайд-шоу, присвячених нашим шкільним заходам, святам, екскурсійним поїздкам і т. д. Одним словом – все необхідне для батьків, зацікавлених навчанням своїх дітей.
Сторінки
- Головна сторінка
- Про автора
- Нова Українська Школа
- Інклюзія: крок за кроком
- Навчально-виховний процес
- Для вас, батьки!
- Безпека життєдіяльності
- Канікули - чудова пора!
- Відпочинок для малят...
- Фотогалерея
- Досягнення
- Оголошення
- "Учитель року-2019"
- "Учитель року - 2017"
- Дистанційне навчання
- Курси підвищення кваліфікації вчителів
четвер, 10 серпня 2017 р.
Відтепер створити інклюзивний клас стане легше
Окрім цього, серед дітей, які мають змогу навчатися в інклюзивному класі, будуть і діти з дислексією. Наявність хоча б одної такої дитини є підставою для створення інклюзивного класу.
понеділок, 7 серпня 2017 р.
Інтерактивні дошки: все, що важливо знати
Будь-яка нова технологія спочатку викликає багато питань і побоювань. Інтерактивні дошки не виняток. Як же працює технологія взагалі і які у неї перспективи?
Керівник інсталяційного відділу «Narashvat 24», яка займається розвитком технології інтерактивних дошок і тим самим підвищує якість подачі матеріалу і захопленість учнів в процес навчання, Бондаренко Сергій докладно описав основні особливості конструкції інтерактивної дошки INTBOARD:
середа, 2 серпня 2017 р.
Що рік новий навчальний в інклюзії нам готує…
Інклюзія набуває реальних обрисів: регламентують її впровадження та уточнюють «тлумачний словник».
Приміром, у проект закону про освіту ввели термін «універсальний дизайн у сфері освіти». І він стосується не лише архітектурних рішень…
Загально універсальний дизайн школи (або дизайн для всіх) — це стратегія, спрямована на максимальне пристосування шкільного середовища, освітніх послуг, IT-технологій, комунікацій до потреб усіх учасників освітнього процесу, зокрема й осіб з особливими потребами.
А тиждень тому набрало чинності Положення про інклюзивно-ресурсний центр. У ньому докладно прописано, як сприятимуть освіті дітей з особливими освітніми потребами, які документи вестимуть обов’язково, тощо. Такі центри мають утворити протягом двох місяців замість ПМПК.
Все про - Нову установу на забезпечення інклюзивної освіти
Також МОН України оновило рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у 2017/2018 навчальному році.
Джерело: "ПЕДРАДА. Портал освітян України"
неділя, 30 липня 2017 р.
Діти з особливими потребами навчатимуться у звичайних школах: що зміниться з 1 вересня
З початку навчального року спеціалізовані школи-інтернати більше не приймають дітей з затримкою розвитку.
В Україні переводять дітей з інвалідністю в загальноосвітні школи. Батьки таких дітей можуть віддати свою дитину в будь-яку школу, а навчальний заклад не має права відмовити. Навпаки – вона повинна створити всі умови для навчання дитини з особливими потребами. Як з нового навчального року будуть навчатися діти з інвалідністю, дізнавався сайт "Сегодня".
Продовження за посиланням: "Голос детей"
пʼятниця, 21 липня 2017 р.
понеділок, 26 червня 2017 р.
Як навчити дитину відстоювати свої інтереси
Коли ваша дитина ще маленька, ви відстоюєте практично всі її інтереси. Ви висловлюєтесь від її імені в дитячому садку, розповідаєте лікарю про те, де і що в неї болить, втручаєтесь за необхідності, щоб допомогти малюку отримати право покататись на гойдалках. Проте всі діти виростають і з часом повинні навчитися стояти за себе самі.
Навчання навички захищати власні інтереси допоможе вашій дитині протягом усіх шкільних та університетських років, а також у її взаєминах та успішній побудові кар'єри.
Ось деякі поради, які допоможуть вам навчити дитину відстоювати власні інтереси та думку.
середа, 21 червня 2017 р.
Інклюзивна компетентність педагога
Інклюзивна компетентність педагога має виявлятися в майстерності організовувати спільну діяльність дітей різних категорій, адекватно оцінювати рівень засвоєного навчального матеріалу дітьми з різними типами порушень розвитку, умінні обирати відповідні прийоми виховного впливу на дітей у класі.
Тому з 19 по 21 червня 2017 року було пройдено спеціальну підготовку на тематичному спецкурсі «Організація інклюзивного навчання в ЗНЗ: нагальні питання». Спецкурс проведено Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості та КУ «Харківська обласна психолого-медико-педагогічна консультація» на базі Центру професійного розвитку працівників освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». Під час навчання було розглянуто сучасні підходи до організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, можливості залучення потенціалу психолого-медико-педагогічних консультацій як ресурсних центрів інклюзивної освіти, презентовано заходи у межах реалізації обласного освітнього проекту «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області» у 2017 році.
Інклюзивна компетентність – важлива якість сучасного педагога, яка дозволить йому вільно та впевнено почуватися в інклюзивному загальноосвітньому просторі, допоможе зробити процес інклюзивного навчання більш ефективнішим і продуктивнішим.
Підписатися на:
Дописи (Atom)