середу, 21 червня 2017 р.

Інклюзивна компетентність педагога

Інклюзивна компетентність педагога має виявлятися в майстерності організовувати спільну діяльність дітей різних категорій, адекватно оцінювати рівень засвоєного навчального матеріалу дітьми з різними типами порушень розвитку, умінні обирати відповідні прийоми виховного впливу на дітей у класі.

Тому з 19 по 21 червня 2017 року було пройдено спеціальну підготовку на тематичному спецкурсі
«Організація інклюзивного навчання в ЗНЗ: нагальні питання». Спецкурс проведено Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з кафедрою виховання й розвитку особистості та КУ «Харківська обласна психолого-медико-педагогічна консультація» на базі Центру професійного розвитку працівників освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». Під час навчання було розглянуто сучасні підходи до організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, можливості залучення потенціалу психолого-медико-педагогічних консультацій як ресурсних центрів інклюзивної освіти, презентовано заходи у межах реалізації обласного освітнього проекту «Розвиток інклюзивної освіти в Харківській області» у 2017 році.

Інклюзивна компетентність – важлива якість сучасного педагога, яка дозволить йому вільно та впевнено почуватися в інклюзивному загальноосвітньому просторі, допоможе зробити процес інклюзивного навчання більш ефективнішим і продуктивнішим.


Немає коментарів:

Дописати коментар