неділю, 5 лютого 2017 р.

“Усе залежить від тебе” (Притча)

Колись давно у древньому Китаї жив дуже розумний, але дуже пихатий знатний вельможа. Весь день його складався з примірок багатого вбрання та розмов з підданими про свій розум… Так минали дні за днями, роки за роками… Аж ось пройшов по всій країні поголос, що неподалік від кордону з’явився мудрець, розумніший за всіх на світі. Дійшла та чутка і до нашого вельможі. Дуже розлютився він: хто може називати якогось там ченця найрозумнішою людиною в світі!? Але не виказав своє обурення, а запросив мудреця до себе у палац. Сам же задумав обдурити ченця: «Я візьму в руки метелика, сховаю його за спиною і запитаю, що в мене в руках – живе чи мертве. І якщо чернець скаже, що живе – я роздушу метелика, а якщо скаже мертве – я випущу його…» І ось настав день зустрічі. У пишній залі зібралося багато людей, всім хотілося послухати словесний поєдинок найрозумніших людей у світі. Вельможа сидів на високому троні, тримав за спиною метелика і з нетерпінням чекав приходу ченця. Аж ось двері відчинилися, і до зали ввійшов невеличкий худорлявий чоловік. Він підійшов до вельможі, привітався і сказав, що готовий відповісти на будь-яке запитання. І тоді, зло всміхаючись, вельможа проказав: «Скажи-но мені, що я тримаю в руках – живе чи мертве?» Мудрець трохи подумав, усміхнувся і відповів: «УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ!». Збентежений вельможа випустив метелика із рук, і той полетів на волю, радісно тріпочучи своїми яскравими крильцями. 

Отже, лише від вас залежить, чи буде ваше життя довгим і щасливим.


Немає коментарів:

Дописати коментар